Sprunk Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Beste, In het boekje van SA staat dat je AA 1 tot 6 hebt, maar ik heb alleen maar 1 tot 3 Is mijn PC dan niet goed genoeg om meer AA te kiezen ofzo? 8600GT 512 AMD Athlon X2 (1900 Mhz) 2 GIG lijkt mij wel genoeg... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 De instellingen die je kan kiezen worden bepaald door de gehele PC, inclusief alle randapparatuur. Zo kan je bijvoorbeeld alleen die resoluties instellen die zowel je grafische kaart als je beeldscherm aan kan. En zo zal dit bij alle instellingen zijn m.b.t. 'display settings', dus zowel je grafische kaart als je beeldscherm bepalen wat wel en niet in te stellen is. Wat je dus niet kan instellen wordt dus niet ondersteund door je PC en toebehoren. Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Maar AA heeft toch niet met je beeldscherm te maken??? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Maar AA heeft toch niet met je beeldscherm te maken??? AA heeft te maken met je videokaart en die staat natuurlijk weer in verband met je beeldscherm. Het aantal mogelijkheden binnen AA zijn overigens ook voor een deel afhankelijk van je videogeheugen. Een videokaart met bijvoorbeeld 128 MB aan geheugen zal minder opties hebben dan een videokaart met 512 MB aan geheugen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Dus mijn beeldscherm kan niet meer dan 3x AA aan, of is mijn kaart gewoon niet goeg genoeg daarvoor? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Het maakt niet uit waar het aan ligt, als je het niet kan instellen - kan je het niet instellen. Waarschijnlijk zou je met een nóg betere kaart wel hogere waardes kunnen instellen. Als je met je huidige configuratie wel een hogere waarde zou kunnen instellen zal waarschijnlijk je spel vastlopen. Soms moet je dingen gewoon accepteren zoals ze zijn en vooral niet moeilijk gaan doen om zoiets als AA. Of ben je niet tevreden met de huidige graphics??? Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Met deze grapics ben ik ook heel tevreden, maar met hogere AA zal het mischien nog wel mooier zijn. Maar het is zoals het is Reageren
ikt Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Of je kunt de AA uitzetten. Daarna ga je naar het nVidia configuratiescherm (te vinden via rechtermuisklikken op het bureaublad). Je gaat daarna naar het 1e kopje '3D-instellingen' en in dat menu, kies je de 2e optie, namelijk '3D-Instellingen beheren'. Eenmaal daar aangekomen zie je een venster met 2 tabbladen. Ga naar het 2e en vink indien het nog niet aangevinkt is 'Toon alleen op deze computer gevonden programma's'. Kies GTA San Andreas als spel en ga naar 'Interferentiemodus.' Kies daar dan 'De toepassingsinstellingen verbeteren'. Een regel naar boven kun je iets instellen wat voorheen nog grijs was, namelijk 'Interferentie-instelling'. Daar kun je dan van een hele rits cijfers kiezen. Ik raad aan om het niet al te drastisch aan te pakken, vanaf nummer 4 merk ik niet echt veel verschil. En AA kost best wel veel rekenkracht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.