Jump to content

SA:MP Favoriet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey jongens ik heb een vraagje.

Ik heb wat problemen met het opslaan van een server in mijn favoriet list, ik copy de server name en plack het bij favorieten maar ik zie hem niet staan. Later open ik hem over nieuw maar noch steeds niets alleen (Retrieving info) :7777... en na 1 uur is er noch niets...

Any Help??

Alfast Bedankt. M60BOY

Geplaatst:

Je moet niet de servernaam kopiëren (wat jij doet), maar het IP-adres. Logisch ook, want in de (official) serverlist staat er ook altijd het IP-adres voor de poort (in de meeste gevallen 7777), zo ook dus bij je favorieten.

Geplaatst:
Je moet niet de servernaam kopiëren (wat jij doet), maar het IP-adres. Logisch ook, want in de (official) serverlist staat er ook altijd het IP-adres voor de poort (in de meeste gevallen 7777), zo ook dus bij je favorieten.

Ik doe altijd copy server info... en kweet niet hoe je ip adres kan plakken in je favoriet list kheb er twee opgeschreven maar kweet niet hoe het moet... Help plz ;]

Geplaatst:

Ok jongens nu weet ik het wel ;] srry voor het onbegrip :puh: je moest gwn die ip kopieren en plakken in favoriet list :D kwist niet hoe maar nu wel ;]

Thx VWO'er ;):tu:

M60BOY

Geplaatst:

Even een voorbeeldje:

Naam: [0.2.1] littlewhitey's SA-MP Server [gta-host.com]

IP: 83.149.98.25

Port: 7777

Slots: 125

De IP adres met de daarachter de portnummer moet je in 'Enter new server Host:Port...' zetten. Dus dan krijg je:

83.149.98.25:7777. Klik daarna op OK en de server moet in je lijst te zien zijn.

Voor meer vragen moet je bij de SA-MP FAQ zijn.

Succes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...