GTA Monster Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Leuk programma, maak je deze programma's met een special programma?Want ik wil ook zulke dingen maken, maar als de Beta versie er is download ik hem wel. Venzio,, Hij maakt ze waarschijnlijk in Visual Basic 6.0, Visual Basic 2005 of Visual Basic 2008. Ikzelf in Visual Basic 6.0 (goeie ouwe tijd ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Handig programmatje Flitskikker ! Nu hoef je niet meer de ''Print Screen'' te gebruiken ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Hij geeft een error dat comdlg32.ocx mist of niet goed is. Ik heb vista 64Bit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Hij geeft een error dat comdlg32.ocx mist of niet goed is. Ik heb vista 64Bit Ik verwijs je graag naar een fix: Klik hier! Als je nou in de beginpost had gekeke, had je de oplossing gezien . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Hij geeft een error dat comdlg32.ocx mist of niet goed is. Ik heb vista 64Bit Ik verwijs je graag naar een fix: Klik hier! Als je nou in de beginpost had gekeke, had je de oplossing gezien . Als je denkt dat ik dom ben. Nou nee. Ik ben niet zon iemand die niet verder kijkt dan zijn neus lang is zoals de meeste hier. Maar toch bedankt. Bewerkt: 29 juli 2008 door gta-pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Hij geeft een error dat comdlg32.ocx mist of niet goed is. Ik heb vista 64Bit Ik verwijs je graag naar een fix: Klik hier! Als je nou in de beginpost had gekeke, had je de oplossing gezien . Als je denkt dat ik dom ben. Nou nee. Ik ben niet zon iemand die niet verder kijkt dan zijn neus lang is zoals de meeste hier. Maar toch bedankt. Als je Visual Basic 6.0 installatie discs had (zoals ik). Werd dit component erbij geinstalleerd. Mail me maar als je de download wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 handig tooltje FK, vooral de mogelijkheid om BBcode te exporteren. Bij mij werkt het als een speer, behalve de size van de harde schijf. (Iemand die 500 TB schijfruimte wil huren ? ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 handig tooltje FK, vooral de mogelijkheid om BBcode te exporteren.Bij mij werkt het als een speer, behalve de size van de harde schijf. (Iemand die 500 TB schijfruimte wil huren ? ) Dat was ook de eerste fout die ik ontdekte toen ik hem moest testen. Later had FK hem aan gepast en kreeg ik het volgende: Hardeschijf 30,2 GB Ruimte vrij: 83,67 GB Of zoiets, wel leuk natuurlijk . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) handig tooltje FK, vooral de mogelijkheid om BBcode te exporteren.Bij mij werkt het als een speer, behalve de size van de harde schijf. (Iemand die 500 TB schijfruimte wil huren ? ) Dat was ook de eerste fout die ik ontdekte toen ik hem moest testen. Later had FK hem aan gepast en kreeg ik het volgende: Hardeschijf 30,2 GB Ruimte vrij: 83,67 GB Of zoiets, wel leuk natuurlijk . Ik had het getal waar het oorspronkelijke getal mee gedeelt moest worden zo aangepast de grootte klopte op mijn pc. Op die van mij alleen dus. Ik hoop echt dat dit programma nuttig voor jullie wordt en dat het zal worden gebruikt. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 29 juli 2008 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Kan je niet op een of andere manier de grootte van je hardeschijf uit je register halen? Want ik denk dat Windows hem weergeeft, en dat hij dan ook uit t register haalt ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Lukt nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Heb je een werkende download link? Want die links eerder in dit topic, zijn allemaal dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Leuk een mooi programma, ziet er goed uit. Lijkt net iets standaarts dat al op je pc zit, zogoed ziet het eruit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Heb je een werkende download link? Want die links eerder in dit topic, zijn allemaal dood Deze link werkt bij mij hoor : http://www.fileden.com/files/2006/12/21/53...re/FKITPOFF.rar Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Filt kan je miss een fix maken? Hij doet het echt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.