Visser23 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Hey, Bij deze is er ook een speciaal topic voor Wolfenstein Enemy Territory. Enemy Territory is een schietspel dat je online kunt spelen. En het is gratis te downloaden. Sterker nog: je kan het niet eens kopen. Het is echt heel leuk. En dat komt ook door de opties die je als speler hebt. En natuurlijk aan de server en maps waar je in speelt. Wolfenstein is gebasseerd op de 2e wereld oorlog. De duitser tegen de geallieerden. Downloaden. Ga naar deze site. Daar aangekomen download je deze download. Als je dat hebt gedaan kan je ook nog patches downloaden. Er zijn een paar bugs gefixt en er zijn meer servers op op te spelen. Op de site zie je dus nog 2 patches staan. Download eerst de V2.60 patch. Als je die hebt, ga je naar de volgende: Download de 2.60b patch. De 2.60b patch gaat anders in zijn werking dan de 2.60 patch. 2.60b patch De tweede patch voor Wolfenstein: enemy territory. Om deze patch te installeren moet eerst patch 2.60 geïnstalleerd zijn. Installatie: Open het bestand met uw zip client, zoals winzip of winrar. Windows XP heeft een ingebouwde ondersteuning voor zip bestanden. Navigeer dan naar: 'Enemy Territory 2.60b > Win32. Selecteer dan ET.exe en ETDED.exe'. Kopieer ze dan naar waar u Enemy Territory hebt geinstaleerd. Normaal is dat C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory. Als u dan word gevraagd of u de bestaande bestanden wilt overschrijven. Klik dan op 'OK'. Maps Als je in een server staat download de computer automatisch de map. Maar in sommige gevallen gaat dit verkeerd. Dan moet je maps downloaden. Download deze maps. Gewoon alles downloaden. Als je dat hebt ben je klaar op te spelen. Spelen Om te spelen start je Wolfenstein Enemy Territory op. Dan zie je ergens 'Profiles' staan. Klik erop en voer een nickname in. Als je dat hebt gedaan kan je gaan spelen. Ga naar 'Play Online'. Kies een server uit, en dubbelklik erop. Niet 1 met een slotje kiezen. Hierna zal de computer kijken of je connectie klopt. Daarna moet hij een 'challenge' ondergaan. Als dat gedaan is krijg je 'Awaiting Gamestate' in beeld. Hierna volgt het laden van de map. Als dat gedaan is staat er weer 'Awaiting Gamestate'. Hierna volgt het laden van de map. Als dat gedaan is zit je in de server. Kies een team. Kies uit: Axis (Duitsers), Allies (Geallieerden) of Spectators (kijkers). Ok, je gaat bijvoorbeeld naar de allies. Dan zie je 5 'classes' staan. Soldier, medic, engineer, field ops, covert ops. Soldier: Deze kan gebruik maken van hele krachtige wapens. Medic: Een verpleger. Deze kan health uitdelen en mensen levens maken. Engineer: Deze kan dynamiten plaatsen, mijnen neer zetten. Field ops: Deze kan ammo uitdelen, en heeft goede bommen Covert ops: Infiltrator, kan pakjes stelen en undercover gaan. Als je een uit hebt gekozen kier je een wapen. Druk op Ok, en je kan spelen. Vragen? Voeg een reactie toe, of PB me. Thnx Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Hoi, ik speel dit ook maar het word met de dag irritanter ivm met Wallhacks en aimbots er zijn er veel te veel vooral die met ETHack ik wil wel eens met jou een potje spelen Visser Gratzz GTAFreak007 Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Wallhack en aimbots zijn in de server waar ik speel niet echt veel. Natuurlijk soms wel een paar, alleen die krijgen gelijk een permanente ban. Dus geen kans voor hen Ik speel altijd op een server die Flame-Guards#2 heet. Daar heet ik |pipo|Gamekiller. Kleuren: Paars en Zwart. Server IP: 84.243.238.114:27960 Website: http://www.flame-guards.com Mod = NoQuarter. Slots = 35 + 5 private. Ik hoop dat ik je daar eens zie Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Hey, ik speelde dit vroeger ook, Nu download ik het weer. Maar moeten die 2 Path's ? of is die eerste alleen ook goed. Vroeger speelde ik het zonder., En dat ging ook gewoon goed. PS: zijn er nog vernieuwingen in het spel? Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Die patches hoeven niet. Maar het is wel beter. Er zijn betere maps, servers en er zijn bugs gefixt. Dus ik zou ze wel downloaden Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Visser, Kan jij Nu op ET? stuur me dan ff een PB ofzo, Ik zou graag een potje tegen jou willen. (PS: Vandaag alle sterretjes gehaald, Dual pistols en 5x Rampage) Reageren
Swiggers Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Dit lijkt me een best leuk spel. Ik ga het eens downloaden. Reageren
Grove St. Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Volgensmij waren er al een paar topics over dit spel. Ik speel het spel zelf ook, ik was wel even gestopt ermee. Het is opzich wel makkelijk en leuk, zeker als je in een clan zit. Maar het is wel héél simpel en schieten is niet zo echt als in het echt. In Wolfenstein is het gewoon bunny hop en knallen tot je magazijn leeg is, verder gaan op je 2 Colt's en vervolgens iedereen afbranden met molotov cocktails. Maar het blijft fun. PM maar eens wanneer je een keertje samen wilt spelen, ik heb ook Xfire. Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Molotovs? Ben benieuwt waar jij die ooit hebt gezien, maar goed. Een info topic over dit spel is er niet, daarom maakte ik hem ook aan. Ikzelf heb een eigen 'clan'. Nouja, in onze taal heet dat een Nukeladder team. Die spelen wedstrijden tegen andere teams. Standen worden bijgehouden etc. Makkelijk spel? Op sommige servers wel ja. Maar op die waar ik speel niet. Daar zitten veel goede mensen in. En als je voor de objective gaat lukt dat meestal niet. Reageren
007 Harings Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 halo ik heb een probleem ik ze zeggen somige mensen dat je de menu moet opendoen op ~ maar als ik op alt en ~ klik dan gebeurt er niets kan iemand me helpen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.