Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft iemand voor mij de textures voor de normale weg voor mij?

ik gebruik San andreas snow mod, maar op de weg die je vaste sporen van auto's en dat ziet er niet uit. Ik hoef alleen maar te weten waar ik de orginele weg textures kan vinden.

Dankje,

Armazia

Geplaatst:

Die zijn er jammer genoeg niet. Je kunt natuurlijk wel gemodde 'normale' wegen zoeken. De meeste los downloadbare wegen zijn jammer genoeg lelijk/passen niet in het landschap.

Maar... er zijn mods die alle textures HD maken. Een ervan is SRT3. Nou weet ik niet meer precies hoe die wordt geïnstalleerd, maar als je SRT3 NIET in je SA folder installeert, maar in een andere, kun je de txd files weer extracten en toevoegen aan je echte SA. ofzo.

Geplaatst:

ik gebruik San andreas snow mod, maar op de weg die je vaste sporen van auto's en dat ziet er niet uit. Ik hoef alleen maar te weten waar ik de orginele weg textures kan vinden.

Dankje,

Armazia

Weet je welke bestanden zijn vervangen?

Want dan kan je in een forum Modding forum volgens mij[/font] de bestanden aanvragen

Of als je back-ups hebt die terug plaatsen

ik zou je best willen helpen wat de bestanden betreft alleen ik he GTA:SA vandaag verwijderd.

MORGEN WEER EEN NIEUWE [/font]:dans::dans:

Geplaatst:

Dankje,

Armazia

Weet je welke bestanden zijn vervangen?

Want dan kan je in een forum Modding forum volgens mij[/font] de bestanden aanvragen

Of als je back-ups hebt die terug plaatsen

ik zou je best willen helpen wat de bestanden betreft alleen ik he GTA:SA vandaag verwijderd.

MORGEN WEER EEN NIEUWE [/font]:dans::dans:

Ik zou graag de normale weg willen gebruiken maar juist nu weet ik niet welke txd bestanden dat zijn, en dat is mijn vraag, ik heb een backup van San andreas en zou dus de bestanden zo in mijn main san andreas kunnen zetten maar ik weet niet welke bestanden het zijn.. :duh:

Geplaatst:
Ik zou graag de normale weg willen gebruiken maar juist nu weet ik niet welke txd bestanden dat zijn, en dat is mijn vraag, ik heb een backup van San andreas en zou dus de bestanden zo in mijn main san andreas kunnen zetten maar ik weet niet welke bestanden het zijn.. :duh:

Dazn kun je ook gewoon de back-up plaatsen van heel GTA:SA en dan zullen ze vast en zeker weer normaal zijn en als je het winrar archief(van de mod) nog heb kun je kijken welke bestnden zijn gewijzigd. Meer kan ik niet helpen maar ik beveel je aan om de eerste manier te doen tenzij je nog andere mods hebt ^_^

Geplaatst:

Dazn kun je ook gewoon de back-up plaatsen van heel GTA:SA en dan zullen ze vast en zeker weer normaal zijn en als je het winrar archief(van de mod) nog heb kun je kijken welke bestnden zijn gewijzigd. Meer kan ik niet helpen maar ik beveel je aan om de eerste manier te doen tenzij je nog andere mods hebt ^_^

Ik heb een programma om de snowmod te installeren(GAMI, niet SAMI) en die veranderd de GTA3 file en al die andere soort bestanden..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...