XBP Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) bij de 3e laatste missie dacht ik, kiezen jullie dan voor het geld of voor de wraak op Dimitri. Ik heb Dimitri vermoord Bewerkt: 28 juli 2008 door XBP Reageren
Wienish Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Bij de laatste missie kiezen jullie dan voor het geld of voor de wraak op Dimitri. Ik heb Dimitri vermoord[/font] 1. Check het verschil tussen mijn quote en jouw post. 2. Welkom op het forum 3. Hier is al een topic over, waarin je al je keuzes kan melden. Edit: Dat topic is dit topic Bewerkt: 28 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
Valto Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Bij de laatste missie kiezen jullie dan voor het geld of voor de wraak op Dimitri. Ik heb Dimitri vermoord[/font] 1. Check het verschil tussen mijn quote en jouw post. 2. Welkom op het forum 3. Hier is al een topic over, waarin je al je keuzes kan melden. Edit: Dat topic is dit topic Die spoiler is niet echt nodig, want als je niet wilt weten hoe de laatste missie gaat moet je gewoon niet op dit topic klikken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.