PiekeTheCat Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb een GunZ signature gemaakt en eerlijk gezegd vind ik hem SCHIJTLELIJK[/font] Maarja wat vinden jullie? CnC? MVG PiekeTheCat PS:de border valt niet goed op i.v.m. de achtegrond van GTAforum. Bewerkt: 28 juli 2008 door PiekeTheCat Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik vind deze ook niet zo geslaagd (heb betere van je gezien). Opzich is de opbouw goed, alleen wat mij meteen al opvalt is dat hij ten eerste veelste donker is en ten tweede leid je font heel erg gaf. Het neemt gewoon je aandacht, waardoor de signature in het algemeen niet meer zo opvalt. Probeer voor de volgende keer een bijpasselijk font uit te kiezen en ook iets kleiner, want hij is ook veelste groot en heeft geen kleur die samenkomt met je sig en dat sluit gewoon niet mooi aan. Volgende keer beter! Beoordeling: Effecten: 6,0 Brushes: 6,5 Render: 6,0 Font: 5,0 Cijfer: 5,9 Reageren
rjravi1 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 ik vind dat het ook niet zo mooi is de achtergrond neemt te veel over, probeer de volgende keer een wat lichtere achtergrond te kiezen de indeling is niet slecht, vind de lettertype er wel bij passen Effecten 6 achtergrond 4 indeling 8 Cijfer 6/10 Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik vind het ook dat hij te donker is. Maar ik kreeg dit maar iet goed met belichtingseffecten. Kan iemand mij wat tips geven i.v.m. belichtingseffecten? Alvast bedankt! Reageren
rjravi1 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 werk je met photoshop? heb je hier wat info PHOTOSHOP BELICHTING In deze tutorial leer je hoe je op een snelle manier het contrast en de belichting van een afbeelding kan verbeteren. 1. Neem eerst een afbeelding met een slechte contrast en belichting. In deze tutorial nemen we als voorbeeld onderstaande afbeelding. 2. Er zijn meerdere manier om in Photoshop het probleem van contrast en belichting te verhelpen. De makkelijkste en snelste is de Auto-Contrast (Alt+Shift+Ctrl+L). Deze is ook te vinden onder Image > Adjusments > Auto-Contrast. Het resultaat ziet er dan zo uit 3. Zoals je misschien ziet, zijn bepaalde plekken op de afbeelding nog steeds donker. In andere gevallen kan dit veel erger zijn. Auto-Contrast is niet de perfecte oplossing, omdat Photoshop als het ware een gemiddelde van de helderheid van de afbeelding neemt. Daarom kunnen dus bepaalde plekken alsnog onderbelicht blijven. In dit geval is het de kunst zelf als het ware die plekken te belichten. Dit doe je met behulp van de Dodge Tool (O). 4. Bij Options kies je bij Range, Highlights. Vervolgens kun je met de dodge tool gewoon de donkere plekken lichter maken (let op de Exposure, wellicht is het handiger op een laag percentage te beginnen). In dit geval kan de muur enigzins lichter worden. Het eindresultaat zou er zo uit moeten zien. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Dat bedoel ik niet,maar toch bedankt. Ik zoek het zelf wel uit. MVG PiekeTheCat Reageren
Farid. Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Dat bedoel ik niet,maar toch bedankt. Ik zoek het zelf wel uit. MVG PiekeTheCat Ga naar --> Layer --> New Adjusment Layer --> Color Balance. Bedoel je dit? Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Nee dat bedoelde ik niet,laat het maar ik zoek het zelf wel uit! MVG PiekeTheCat Reageren
rjravi1 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 geen dank sry dan weet k het niet Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Lettertype: 5,5 Plaatsing: 7 Face: 5 Kleur: 4,5 Render: 5,66666666666667 Plaatsing: 6 Mooiheid: 6 Ingeblend: 5 Border: 7 Stijl: 7 Dikte: 7 Kleur: 3 Stijl: 3 Verdeling: 3 Achtergrond: 8 Effecten: 7,5 Overige: Bonuspunten: Commentaar: Zoals je zelf al zegt is dit niet de beste signature die je hebt gemaakt. De render valt helemaal niet op op die achtergrond. Ook past het lettertype en de bijbehorende kleur niet bij de signature. De achtergrond zelf is wel mooi met mooie effecten. Ook zou de render, zonder deze achtergrond, ook wel mooi zijn. TOTAAL: 6,111111 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures Mvg, Flitskikker Reageren
Thabit Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 We delen dezelfde mening PTK ^.^ Render is ronduit lelijk en past totaal niet bij de achtergrond Ook is het lettertype niet je van het. Veel succes met je volgende sig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.