Jump to content

Aan een heli hangen!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet of het al eerder is gepost.

Maar tijdens een multiplayer game free mode. Zat ik in een annilator een beetje tegen andermans z'n heli aanbotsen.

De staart brak bij m'n rivaal. Maar we zaten erg ver van de map af. Hij storte neer in de zee. Erg lullig om hem dan helemaal naar de kust te laten zwemmen ^_^ Ik proberen om zo dicht mogelijk op het water te vliegen. Hing hij zegmaar aan de motor. Rechts van dat open stuk. Hij bleef ook hangen.

Later toen ik het probeerde op een heli lukte het niet. ik hing wel. maar zodra een vriend van mij opsteeg viel ik

Misschien moet de helikopter een stukje de hoogte in om te kunnen hangen.

Het is niet zo hangen als De laatste missie van revenge waarbij je hangt bij die pijp van de helikopter of hoe je het ook noemt[/font]

Ik weet niet of het eerder gepost is of dat het allang bekend is.

Het zou erg nuttig kunnen zijn bij hangmans noose zodat iedereen met 1 helikopter weg kan

Bewerkt: door Fightme100
  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gta-san-andreas-lover1000

8

• Grace_GW

6

• AXIO

3

• Robin B

3

Geplaatst:
Ik weet niet of het al eerder is gepost.

Maar tijdens een multiplayer game free mode. Zat ik in een annilator een beetje tegen andermans z'n heli aanbotsen.

De staart brak bij m'n rivaal. Maar we zaten erg ver van de map af. Hij storte neer in de zee. Erg lullig om hem dan helemaal naar de kust te laten zwemmen ^_^ Ik proberen om zo dicht mogelijk op het water te vliegen. Hing hij zegmaar aan de motor. Rechts van dat open stuk. Hij bleef ook hangen.

Later toen ik het probeerde op een heli lukte het niet. ik hing wel. maar zodra een vriend van mij opsteeg viel ik

Misschien moet de helikopter een stukje de hoogte in om te kunnen hangen.

Het is niet zo hangen als De laatste missie van revenge waarbij je hangt bij die pijp van de helikopter of hoe je het ook noemt[/font]

Ik weet niet of het eerder gepost is of dat het allang bekend is.

Het zou erg nuttig kunnen zijn bij hangmans noose zodat iedereen met 1 helikopter weg kan

ik geloof je eingelijk niet echt je kan onmogelijk aan een heli hangen als hij in de lucht is

Geplaatst:

Probeer maar is als een helikopter een heel klein stukje omhoog is in te stappen. het lukt.

Hangen lukt waarschijnlijk ook.

Ik probeer morgen een foto te maken. kijken of het weer lukt

Geplaatst:
Probeer maar is als een helikopter een heel klein stukje omhoog is in te stappen. het lukt.

Hangen lukt waarschijnlijk ook.

Ik probeer morgen een foto te maken. kijken of het weer lukt

dat gaat natuurlijk maar hangen denk ik niet

Geplaatst:

leuk gevonden wist niet dat dat kon in multiplayer maar zo zijn er wel meer dingen die niet kunnen in multiplayer

Geplaatst:

Had zoiets een keer met een leverancier wagen was online met 4 anderen ofzo, en iemand zat in zo'n leverancier wagen en ik probeer er tegen te hangen (normaal lukt het niet om die hoogte te bereiken) maar ik bleef hangen we zaten bij zo'n waar achter een maverick staat en waar je een garage in kan dat is vlakbij sultan RS en waar je begint met party mode, werd ik zo de garage in gereden terwijl ik eraan hangde ^_^

als je het niet begrijpt sorry :puh:

Geplaatst:

Bij de missie Dust Off moest je dan wegvliegen als je de heli gestolen hebt.. maar bij mij hing er net toen ik wegvloog iemand aan. Om hem af te schudden ben ik keihard op de grond geland :D Daarna heb ik hem weggebracht naar de plek waar die heen moest.

Laterzz, Tha-Block

Geplaatst:

met een missie moest je ook aan een busje hangen en zo naar voor gaan was zeer moeilijk

Geplaatst:
met een missie moest je ook aan een busje hangen en zo naar voor gaan was zeer moeilijk
makkelijk

je schoof er steeds af

Geplaatst:
Je bent dan gewoon hartstikke close met die heli :7 .

hoe bedoel je?

Om er liefdevol aan te hangen :schater: . Kus hem! Nu :puh: !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...