AXIO Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 met een missie moest je ook aan een busje hangen en zo naar voor gaan was zeer moeilijkmakkelijk je schoof er steeds af als je naar de wegen keek kon je zien wanneer hij bocht maakt ofzo dus je moet gewoon juist timen en dat je naar zijkant gaat kan gebeure maar je klimt er gemakkelijk weer op Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Je bent dan gewoon hartstikke close met die heli . hoe bedoel je? Om er liefdevol aan te hangen . Kus hem! Nu ! hjahahaha Reageren
Grace_GW Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 zulle we het gwoon een X proberen? (aan de heli hangen) morgen ofzo? Mijn PS Naam: Grace_GW Reageren
.Mic Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 zulle we het gwoon een X proberen? (aan de heli hangen)morgen ofzo? Mijn PS Naam: Grace_GW Ik wil ook wel eens proberen, ik heb je toegevoegd. Reageren
Grace_GW Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) zulle we het gwoon een X proberen? (aan de heli hangen)morgen ofzo? Mijn PS Naam: Grace_GW Ik wil ook wel eens proberen, ik heb je toegevoegd. oke goed ik accepteer je ff. wanneer kan je komen?? Bewerkt: 8 augustus 2008 door Grace_GW Reageren
Grace_GW Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 zulle we het gwoon een X proberen? (aan de heli hangen)morgen ofzo? Mijn PS Naam: Grace_GW Ik wil ook wel eens proberen, ik heb je toegevoegd. Ey shit sorry het is Grace_W verwijder die andere Reageren
frankyyguy Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 zulle we het gwoon een X proberen? (aan de heli hangen)morgen ofzo? Mijn PS Naam: Grace_GW Sorry, ik wil jullie lol niet bederven, maar volgens mij kon je niet hangen aan een helicopter. Echt jammer... Ik heb het heel vaak geprobeerd in free mode met m'n broer. Reageren
Grace_GW Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 zulle we het gwoon een X proberen? (aan de heli hangen)morgen ofzo? Mijn PS Naam: Grace_GW Sorry, ik wil jullie lol niet bederven, maar volgens mij kon je niet hangen aan een helicopter. Echt jammer... Ik heb het heel vaak geprobeerd in free mode met m'n broer. hoe zit dat dan met dat filmpje? :S Reageren
Robin B Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 zulle we het gwoon een X proberen? (aan de heli hangen)morgen ofzo? Mijn PS Naam: Grace_GW Sorry, ik wil jullie lol niet bederven, maar volgens mij kon je niet hangen aan een helicopter. Echt jammer... Ik heb het heel vaak geprobeerd in free mode met m'n broer. hoe zit dat dan met dat filmpje? :S Bij de anhilator hoe je het ook schrijft.Aan de minigunnen. En dan moet je heel sloom vliegen.En je blijft er aan hangen! Ik hing er aan en toen vloog zo'n Amerikaan in DM. Hij wou vluchten met de heli. Maar hij vond het zo bijzonder dat hij sloom bleef vliegen. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Volgens mij kan heet alleen via het water... Iemand in het water... De andere er vlak boven het water....Dat is wat ik in ieder geval in een filmpje gezien heb... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik vind het toch maar vaag Reageren
Wienish Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik zal even uitleggen hoe het gaat: 1. Multiplayer aan, liefst Party Mode 2. één iemand springt het water in, naar een open plek waar de heli niet kan botsen tegen bijv. een muur. 3. De ander gaat met zijn heli STIL nét boven het water hangen, hou hem het liefst stabiel met de stijlen net ín of net óp het water (als je 't goed doet crasht de heli niet, maar je moet uitkijken) 4. De zwemmer gaat naar de heli toe, richting de cabine-staart overgang, of gewoon de achterste deur, en duwt op hetzelfde knopje als het knopje waarmee je op muurtjes klimt (Vierkantje bij PS3) 5. Tadaa, je hangt nu, zorg alleen niet dat je nog een ander knopje induwt, voor je 't weet ben je namelijk los als je dat doet Reageren
Grace_GW Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 oh dus het werkt wel. nou, zulle we dan een x proberen? ik vind zondag een goed plan PSn naam : grace_W Reageren
Wienish Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 oh dus het werkt wel. nou, zulle we dan een x proberen? ik vind zondag een goed plan PSn naam : grace_W Ik wil wel helpen, ik heb je al in mijn lijst als het goed is. Ligt eraan zondag hoelaat, want ik zit ook met een clanmeeting Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 bedoelen jullie deze zondag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.