Jump to content

Cellphone werkt niet goed


glennovich

Recommended Posts

Ben op 62.63% van het spel waar ik de keuze heb om assassin missies te doen, of Gerry te helpen na de missie Diamonds are a girls best friend ofzo.[/font]

Niko's cellphone werkt niet helemaal correct, sinds een paar missies terug. Als iemand mij belt bijvoorbeeld Little Jacob, heb ik de keuze om te beantwoorden of Ignore. Beide reageert de cellphone niet op en kan ik de cellphone ook niet verbergen, ik moet persee door iets worden onderbroken zoals een aanrijding. Als ik iemand wil bellen bijvoorbeeld Packie, komt er geen voicemail maar blijft de telefoon overgaan heb een keer 10 min gewacht maar nog steeds ging de telefoon over. uhm, volgens was dat het.

Kan iemand me helpen? Vind het best wel irritant worden nu, omdat mijn cellphone nu de storyline ophoudt.

Alvast bedankt,

Glenn

Bewerkt: door glennovich
Link to comment
Delen op andere websites

Ben op 62.63% van het spel waar ik de keuze heb om assassin missies te doen, of Gerry te helpen na de missie Diamonds are a girls best friend ofzo.[/font]

Niko's cellphone werkt niet helemaal correct, sinds een paar missies terug. Als iemand mij belt bijvoorbeeld Little Jacob, heb ik de keuze om te beantwoorden of Ignore. Beide reageert de cellphone niet op en kan ik de cellphone ook niet verbergen, ik moet persee door iets worden onderbroken zoals een aanrijding. Als ik iemand wil bellen bijvoorbeeld Packie, komt er geen voicemail maar blijft de telefoon overgaan heb een keer 10 min gewacht maar nog steeds ging de telefoon over. uhm, volgens was dat het.

Kan iemand me helpen? Vind het best wel irritant worden nu, omdat mijn cellphone nu de storyline ophoudt.

Alvast bedankt,

Glenn

Jacob staat ook altijd pas op om 14:00, dan is ie ook

het best bereikbaar. Probeer dat eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben op 62.63% van het spel waar ik de keuze heb om assassin missies te doen, of Gerry te helpen na de missie Diamonds are a girls best friend ofzo.[/font]

Niko's cellphone werkt niet helemaal correct, sinds een paar missies terug. Als iemand mij belt bijvoorbeeld Little Jacob, heb ik de keuze om te beantwoorden of Ignore. Beide reageert de cellphone niet op en kan ik de cellphone ook niet verbergen, ik moet persee door iets worden onderbroken zoals een aanrijding. Als ik iemand wil bellen bijvoorbeeld Packie, komt er geen voicemail maar blijft de telefoon overgaan heb een keer 10 min gewacht maar nog steeds ging de telefoon over. uhm, volgens was dat het.

Kan iemand me helpen? Vind het best wel irritant worden nu, omdat mijn cellphone nu de storyline ophoudt.

Alvast bedankt,

Glenn

Jacob staat ook altijd pas op om 14:00, dan is ie ook

het best bereikbaar. Probeer dat eens.

Heb net ontdekt dat het een algemeen probleem is met de telefonie in GTA, dus met andere woorden, dat Niko niks kan zeggen en dat er ook niks wordt gezegt over de telefoon. Bij de cutscene van de assassin missies als je naar de telefoon moet lopen hoor je van die gast ook niks -_-

Best wel klote, heb speciaal een PS3 gehaald voor gta iv en dan krijg je dit gekloot.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben op 62.63% van het spel waar ik de keuze heb om assassin missies te doen, of Gerry te helpen na de missie Diamonds are a girls best friend ofzo.[/font]

Niko's cellphone werkt niet helemaal correct, sinds een paar missies terug. Als iemand mij belt bijvoorbeeld Little Jacob, heb ik de keuze om te beantwoorden of Ignore. Beide reageert de cellphone niet op en kan ik de cellphone ook niet verbergen, ik moet persee door iets worden onderbroken zoals een aanrijding. Als ik iemand wil bellen bijvoorbeeld Packie, komt er geen voicemail maar blijft de telefoon overgaan heb een keer 10 min gewacht maar nog steeds ging de telefoon over. uhm, volgens was dat het.

Kan iemand me helpen? Vind het best wel irritant worden nu, omdat mijn cellphone nu de storyline ophoudt.

Alvast bedankt,

Glenn

Jacob staat ook altijd pas op om 14:00, dan is ie ook

het best bereikbaar. Probeer dat eens.

Heb net ontdekt dat het een algemeen probleem is met de telefonie in GTA, dus met andere woorden, dat Niko niks kan zeggen en dat er ook niks wordt gezegt over de telefoon. Bij de cutscene van de assassin missies als je naar de telefoon moet lopen hoor je van die gast ook niks -_-

Best wel klote, heb speciaal een PS3 gehaald voor gta iv en dan krijg je dit gekloot.

Hmm ik heb hier helemaal geen problemen mee.

Maar je kan anders ook een savegame downloaden. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

altijd een back-up maken van je save game

Zal ik doen, omdat ik mijn PS3 en GTA IV samen heb gekocht, en nog niet met PS3 had gespeeld wist ik niet dat je bij savegames kon komen.

<3 PS3

Heb een savegame gedownload van het forum, maar vraag me nog steeds af waarom dit probleem zich voort deed.

"Geen oproepen beantwoorden, negeren, mensen bellen etc etc, dat ging gewoon niet"

Link to comment
Delen op andere websites

Jah dat heb ik ook wel last van.. dan werk je telefoon gewoon niet meer. dan wou ik BV iemand bellen allen kreeg ik me telefoon niet zegmaarr..

Oh, ik kon overige dingen nog wel doen op me telefoon, ringtones e.d messages bekijken.

Ik kreeg de bug pas op 50% van het spel ofzo.

Heb je misschien een vastloper gehad ofzo toen je met je telefoon bezig was?

Link to comment
Delen op andere websites

tjah dat zijn wss nog een paar kinderziektes die in het spel zijn achtergebleven. Ikzelf heb er geen last van met m'n 360

maar kheb wel ondervonden dat ik sinds kort niet meer bij Grotti door de deur kan. :S Moet ik steeds een ruit kapot schieten om binnen te geraken

Link to comment
Delen op andere websites

tjah dat zijn wss nog een paar kinderziektes die in het spel zijn achtergebleven. Ikzelf heb er geen last van met m'n 360

maar kheb wel ondervonden dat ik sinds kort niet meer bij Grotti door de deur kan. :S Moet ik steeds een ruit kapot schieten om binnen te geraken

Waar allemaal die turismo's staan?

Dat heb ik ook namelijk!

Maar kon je er eerst wel überhaupt door die deur?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...