Jump to content

Darten

Frans202

Recommended Posts

ik wil de 100% halen maar dan moet ik ook winnen met darten dat lukt niet echt want als ik bijna heb gewonnen staat er dat ik een dubbel moet gooien ofzoiets?? ik speel gta op de ps3 wie kan mij helpen??

Delen op andere websites

ik wil de 100% halen maar dan moet ik ook winnen met darten dat lukt niet echt want als ik bijna heb gewonnen staat er dat ik een dubbel moet gooien ofzoiets?? ik speel gta op de ps3 wie kan mij helpen??

ik win steeds ik heb zekker al 50 dart games gespeeld en allemaal gewonnen

het is makkelijk je moet gewoon in de dubbel gaan met dat rondjje als dat gelukt is niet lossen maar meteen gooien en dan heb je waarschijnlijk die dubbel

Delen op andere websites

Hier voor de duidelijkheid

:tu:

bord.jpg

- De grote vakken tellen 1 keer mee, net als de 'groene' of 'single bull.' Die telt voor 25 punten.

- De buitenste kleine rand telt 2 keer mee en hiermee dient men het spel te beëindigen. Ook de rode bull kan gebruikt worden om het spel te beëindigen. Hij telt mee voor 50 punten.

- De middelste rand telt drie keer mee.

Het werkt als volgt:

Alle spelers of teams beginnen met 301 punten. Dan mag elke speler, zoals altijd per beurt 3 pijlen gooien. Je telt de gegooide punten per beurt bij elkaar op en deze trek je vervolgens af van het totaal nog te gooien aantal punten. De speler of het team die het eerst precies op 0 staat heeft gewonnen. Als je meer gooit dan wat er nog over is telt de beurt in zijn geheel niet mee. De laatste pijl moet belanden in een dubbel.

Dus zorg dat je zoveel mogelijk op even getallen komt te staan vanaf de 170.

Voorbeeld:

Je moet nog 56 punten.

Gooi 1 pijl in de 16.

56 - 16 = 40 punten over.

Gooi nu in de dubbel 20: 2x20=40 -> Eindscore is 0 en je hebt gewonnen. :tu:

Hoop dat het nu wat duidelijker is en succes nog met winnen :Y^_^

Bewerkt: door LangeDraak
Delen op andere websites

bord.jpg

- De grote vakken tellen 1 keer mee, net als de 'groene' of 'single bull.' Die telt voor 25 punten.

- De buitenste kleine rand telt 2 keer mee en hiermee dient men het spel te beëindigen. Ook de rode bull kan gebruikt worden om het spel te beëindigen. Hij telt mee voor 50 punten.

Het werkt als volgt:

Alle spelers of teams beginnen met 301 punten. Dan mag elke speler, zoals altijd per beurt 3 pijlen gooien. Je telt de gegooide punten per beurt bij elkaar op en deze trek je vervolgens af van het totaal nog te gooien aantal punten. De speler of het team die het eerst precies op 0 staat heeft gewonnen. Als je meer gooit dan wat er nog over is telt de beurt in zijn geheel niet mee. De laatste pijl moet belanden in een dubbel.

Voorbeeld:

Je moet nog 56 punten.

Gooi 1 pijl in de 16.

goed gedaan

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Ik probeer altijd 50 punten over te houden, en dan in de roos gooien.

Of als ik nog 20 overheb ofzo, gewoon op dubbel 10.

:cya:

Delen op andere websites

bord.jpg

Het werkt als volgt:

Voorbeeld:

Je moet nog 56 punten.

Gooi 1 pijl in de 16.

Beter kan niet uitgelegd worden :tu:

Bewerkt: door StrongBongSmoke
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...