Jump to content

Vastpakken & wegduwen in GTA IV


BaasB

Recommended Posts

Even een vraagje als beginnende GTA IV speler... :D Hoe kun je, tijdens het vechten, iemand duwen? Zoals in dit filmpje: Klik. En ik had, als ik me niet vergis, ook ooit 'ns een filmpje gezien waarin Niko een ped echt vastpakte, toen een stukje liep met die ped, en die ped toen wegduwde (zoals je ook in Vice City Stories kon... Filmpje: Klik.) Hoe doe je die 2 dingen? Ik heb het spel voor op de PS3.

Alvast bedankt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Na mijn weten is daar geen speciale control voor. Als je met een ped zit te vechten dan doet Nico dat vanzelf wel een keer.

Dat gebeurt vanzelf wel een keer...? :7 Lijkt me sterk, maarja. Ik heb inmiddels al heel veel peds in elkaar geslagen, en het is bij mij nog geen één keer gebeurd dat Niko een ped duwde, laat staan dat hij een ped vastpakte. Ik zou het raar vinden als Rockstar Games zo'n leuke functie in het spel zet, en dat die functie dan alleen maar af en toe ''vanzelf een keer gebeurt''.

EDIT: Kijk dit dan: Klik. Bij 0:30. Niko duwt die ped 4 keer achter elkaar, dat kan niet zomaar puur toeval zijn.

EDIT 2: Is goed, bedankt ikt, ik zal het morgen eens proberen. :puh:

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Loop eens normaal, en druk op de Circle.gif-toets. Dan zal Niko gewoon in de lucht duwen. Dit kun je dus ook op peds gebruiken. Wanneer Niko dicht bij een ped is moet je naar hem toe lopen en op de Circle.gif-toets drukken wanneer je er tegenaan loopt, dan zal Niko hem/haar duwen. Wanneer je echter stil staat of op de ped aimt zal Niko gaan slaan. Dit komt omdat je eigenlijk aangeeft dat Niko zich ook echt op de ped moet richten, met vaak de bedoeling te doden. Wanneer je niet op een ped aimt zal Niko hem alleen aan de kant proberen te duwen. Dus gewoon lopen en op de Circle.gif-toets drukken, dan komt het goed. Duw ze! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...