GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Type: Signature+Avatar Stijl: BMW M5 Grootte: Signature: 500x150 100 KB, Avatar: 64x64 en 15Kb Afbeelding: Signature: Klik Avatar: Klik Tekst: Alleen op Signature GekkieJ01 Rand: Ja 1x, rand kleur zwart Kleuren: Grijs/donkerblauw/zwart Avatar ook Render (optioneel): Nee Extra (optioneel): Veel succes Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik wil wel proberen maar kun je iets duidelijker zijn? Moet de BMW uitgeknipt worden ofso? Of moet ik gewoon met deze stock werken? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Ik wil wel proberen maar kun je iets duidelijker zijn?Moet de BMW uitgeknipt worden ofso? Of moet ik gewoon met deze stock werken? Nee de BMW moet gewoon als screen worden gehouden dus achtergrond. Overigens wil ik dan nog een mooie CJ voorstaan met me naam rechts groot in de hoek. screen Dus deze CJ moet voor de auto zitten/staan dat xboxresolution mag weg. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Ik wil even laten melden dat ik je sig pas over 1/2 dagen kan maken. Is dit een probleem? Bewerkt: 30 juli 2008 door PiekeTheCat Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik wil even laten melden dat ik je sig pas over 1/2 dagen kan maken. Is dit een probleem? Nee hoor, anders wacht ik nog even af of iemand anders hem kan doen, als dit niet het geval is wacht ik op jou sig. Reageren
.Senne Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 hellow, ik weet dat PiekeTheCat al wat wou doen, maar ik verveelde me en zag jouw aanvraag, dus heb ik even iets in mekaar gestoken. als je het maar niets vindt is er nog altijd PiekeDePoes, die maakt misschien iets beter dan dit is de signature: en dit de avatar: je ziet maar of het goed is of niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.