Farid. Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Weer een nieuwe sig in de verzameling! het idee was eigelijk alleen om snoop dogg te gebruiken allen toen zag ik de afbeelding van Snoop & The Game en dat vond ik wel wat het is Cripz - Blood Farid C&C Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Hij is wel mooi voor een beginner (?). Al is hij wat aan de donkere kant. Speelt wat meer met belichtingseffecten. Ook heb je een standaard brush gebruikt is die niet echt mooi is. Download leuke brushes op deviantART. Zo kun je mooiere backgrounds enz. maken. Ook je render kon beter ingeblend. Rate:5.4/10 Volg wat tutorials zo word je beter en beter. MVG PiekeTheCat Reageren
Farid. Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Hij is wel mooi voor een beginner (?).Al is hij wat aan de donkere kant. Speelt wat meer met belichtingseffecten. Ook heb je een standaard brush gebruikt is die niet echt mooi is. Download leuke brushes op deviantART. Zo kun je mooiere backgrounds enz. maken. Ook je render kon beter ingeblend. Rate:5.4/10 Volg wat tutorials zo word je beter en beter. MVG PiekeTheCat Ik vind hem prachtig maar Bedankt voor de tips Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik vind hem aardig goed gelukt In iedergeval naar mijn mening beter dan je vorige. Je achtergrond is inderdaad wat donkerder, maar dat heeft bij jou signature ook wel wat mysterieus en dat past ook weer goed bij je onderwerp. Daarnaast komt Snoop Dogg mooi navoren, dat valt meteen op, niet alleen zijn mysterieuse maar ook de belichting aan de rechter kant op Snoop. Verder vind ik je font ook heel bijpassend, dat maakt het plaatje mooi af. Beoordeling: Effecten: 7,4 Brushes: 6,1 Render: 7,5 Font: 7,4 Cijfer: 7,1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.