Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Als ik probeer in te blenden met de lasso-tool, en dan Feather. Ik kies dan 20, druk OK en als ik dan op Delete drukt zegt hij zoiets als dat de smart object niet editable is?

En zonder delete kan het niet want ik zie dan niets veranderen :N

Alvast bedankt ^_^

Geplaatst:

Dat zal waarschijnlijk komen omdat je je render hebt samengevoegd met andere lagen.

Of omdat je niet werkt met lagen :7

Dus als je je render wil inblenden moet je je render NIET met andere lagen samenvoegen.

MVG PiekeTheCat :)

Geplaatst:
Magic Wand Tool is nutteloos, niet gebruiken. Rechtermuisknop op je layer -> Rasterize layer.

He bedankt, het werkt! :tu:

Geplaatst:
Magic Wand Tool is nutteloos, niet gebruiken. Rechtermuisknop op je layer -> Rasterize layer.

Wat gebeurt er dan? :O

Ik wil het testen maar er staat geen PS op deze pc.

Geplaatst:

bij mij staat dat 'rasterize layer' in het grijs, weet iemand hoe dat komt? ik kan het dus niet aanklikken, en heb adobe photoshop CS3 full voor alle duidelijkheid. :7

^_^

Geplaatst:

voor zover ik weet is dat raterize voor teksen enzo die geen afbeeldingen zijn als je dan op dat drukt word het een layer met een tekst erop dat als afbeelding word gezien zodat je op de zelfde layer ook can brushen enzo en andere edit's.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...