Sprunk Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Hallo, Als ik probeer in te blenden met de lasso-tool, en dan Feather. Ik kies dan 20, druk OK en als ik dan op Delete drukt zegt hij zoiets als dat de smart object niet editable is? En zonder delete kan het niet want ik zie dan niets veranderen Alvast bedankt Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Je moet het ook niet met de lasso tool doen maar met de magic wand tool. Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ja maar dan selecteerd hij gelijk mijn hele sig of juist een heel klein stukje Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Dat zal waarschijnlijk komen omdat je je render hebt samengevoegd met andere lagen. Of omdat je niet werkt met lagen Dus als je je render wil inblenden moet je je render NIET met andere lagen samenvoegen. MVG PiekeTheCat Reageren
Froop Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Magic Wand Tool is nutteloos, niet gebruiken. Rechtermuisknop op je layer -> Rasterize layer. Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Magic Wand Tool is nutteloos, niet gebruiken. Rechtermuisknop op je layer -> Rasterize layer. He bedankt, het werkt! Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Magic Wand Tool is nutteloos, niet gebruiken. Rechtermuisknop op je layer -> Rasterize layer. Wat gebeurt er dan? :O Ik wil het testen maar er staat geen PS op deze pc. Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Geen idee, maar ik krijg nu geen foutmelding meer Reageren
.Senne Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 bij mij staat dat 'rasterize layer' in het grijs, weet iemand hoe dat komt? ik kan het dus niet aanklikken, en heb adobe photoshop CS3 full voor alle duidelijkheid. Reageren
Sprunk Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Mischien is tie dan al geraterised Reageren
Vegeta Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 voor zover ik weet is dat raterize voor teksen enzo die geen afbeeldingen zijn als je dan op dat drukt word het een layer met een tekst erop dat als afbeelding word gezien zodat je op de zelfde layer ook can brushen enzo en andere edit's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.