Jump to content

problemen bij instalatie

Recommended Posts

Geplaatst:

dit krijg ik naar circa 10 minuten als ik instaleer..

zie het plaatje, nee ik heb geen ilegale versie gewoon dvd rom. :tu:

88530270vh1.png

Geplaatst:

In eerste instantie zou ik zeggen dat er iets is mis met je DVD. Deze kan beschadigd zijn of onder stof en vuiligheid zitten. Probeer hem daarom in ieder geval eens schoon te maken met een vochtig doekje en bekijk of dat effect heeft. Zo niet, dan kan het zijn dat er op enkele kritieke punten van je DVD krasjes of beschadigingen zitten.

Heb je overigens vaker last van problemen bij het kopiëren van (grote) bestanden naar je harde schijf?

Geplaatst:
In eerste instantie zou ik zeggen dat er iets is mis met je DVD. Deze kan beschadigd zijn of onder stof en vuiligheid zitten. Probeer hem daarom in ieder geval eens schoon te maken met een vochtig doekje en bekijk of dat effect heeft. Zo niet, dan kan het zijn dat er op enkele kritieke punten van je DVD krasjes of beschadigingen zitten.

Heb je overigens vaker last van problemen bij het kopiëren van (grote) bestanden naar je harde schijf?

nee, het kan niet aan de cd liggen net nieuw en geen beschadegingen, verder heb ik dit ook nooit.

Geplaatst:

nee, het kan niet aan de cd liggen net nieuw en geen beschadegingen, verder heb ik dit ook nooit.

Dvd drive kapot? :duh:

Geplaatst:
Heb je daar al naar gekeken?
Geplaatst:

Topic opgeschoond. Er wordt hier geprobeerd een probleem op te lossen, loze vermoedens van warez voegen daar niets aan toe.

Ondanks dat blijf ik toch vermoeden dat er iets fout gaat bij het kopiëren van dat bestand. Op Google kom ik ook veel fouten tegen waar een I/O fout wordt gegeven bij het kopiëren van één of meerdere bestand(en) naar de harde schijf. Een installatie doet hetzelfde, maar dan grootschalig. Misschien is het een idee om GTA eens op een andere partitie of schijf te installeren?

Werk je overigens met een externe harde schijf? Die kunnen aangesloten worden via een USB-poort, en de kans is aanwezig dat in dat geval daar de fout zit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...