Sprunk Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) heb nu geprobeerd om met inblenden te werken en het is volgens mij best aardig gelukt Ook heb ik voor het eerst een achtergrond gemaak d.m.v te brushen, in plaats van de standaard clouds met een kleurtje eroverheen Wat vinden jullie ervan? Rate's en Commends a.u.b Bewerkt: 28 juli 2008 door Sprunk Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Lettertype: 7 Plaatsing: 7 Face: 6 Kleur: 8 Render: 6,66666666666667 Plaatsing: 7 Mooiheid: 5 Ingeblend: 8 Border: 6,5 Stijl: 6 Dikte: 7 Kleur: 5 Stijl: 5 Verdeling: 5 Achtergrond: 6,5 Effecten: 6,5 Overige: 6,5 Bonuspunten: Commentaar: Tja, wat zal ik er van zeggen? Hij is op zich wel mooi, maar ik vind hem toch wat te leeg en te saai. Het inblenden van de render is inderdaad goed gelukt, maar hij is niet goed uitgeknipt. Ook zou ik de border nog wat opvallender maken. Het idee is dus goed, maar het is niet goed afgewerkt. TOTAAL: 6,380952 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures Mvg, Flitskikker Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Bedankt voor je rate en je tips. Ik ga kijken of een paarse border beter staat dan een zwarte Nog meer mensen raten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.