MFCL Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) hee! hier is mijn aanvraag! Type: achtergrond Stijl: drift style Grootte: deze grote houden Afbeelding: Tekst: DRIFT GAME made by MFCL Rand: geen Kleuren: gewoon deze kleuren houden Render (optioneel): geen (is al gedaan met kerithea) Extra (optioneel): rook van de banden en licht van de koplampen en een vlammend achtergrond (driftstyle) kan iemand helpen? of weet iemand een GRATIS programma zoals photoshop? (ik ga echt niet betalen ) Bewerkt: 1 augustus 2008 door MFCL Reageren
Froop Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Als je het zelf wil doen kan je GIMP gebruiken. Bewerkt: 29 juli 2008 door Froop Reageren
MFCL Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) hee bedankt ik download het nu... EDIT: lol ik kan aleen maar teksten zetten verder is er haast niks ik wil mijn paintshop pro 6 weer ik bak er niks van wil er een prof er wat van maken? Bewerkt: 29 juli 2008 door MFCL Reageren
MFCL Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) iemand? EDIT: geprobeerd om zelf te doen maar ik bak er niks van dus wie wil zou zo vriendelijk zijn om de eerste post te lezen en er iets moois van te maken? Bewerkt: 2 augustus 2008 door MFCL Reageren
MFCL Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) BUMP hoe eerder dit af is hoe eerder ik mn spel kan uploaden naar het warehouse Bewerkt: 4 augustus 2008 door MFCL Reageren
Ice Banana Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik wil wel proberen als ik ergens een gaatje vind. Alleen, kun je wat duidelijker zijn over je achtergrond? Reageren
Naudin Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 als niemand wil dan wil niemand he Reageren
MFCL Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Ik wil wel proberen als ik ergens een gaatje vind. Alleen, kun je wat duidelijker zijn over je achtergrond? bedankt eigelijk wil ik dat er rook van de banden komen en dat de auto lichten aan zijn en een soort blur effect en een mooie achtergrond (vlammen enz. drift style) Bewerkt: 5 augustus 2008 door MFCL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.