lumpstur Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Hallo, Is het mogelijk om politie kleren te dragen? zoja, hoe en waar kan je die kleren dan kopen/vinden etc? Als het niet mogelijk is, kun je dan iets doen om 'bij de politie' te horen? Groet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Hallo,Is het mogelijk om politie kleren te dragen? zoja, hoe en waar kan je die kleren dan kopen/vinden etc? Als het niet mogelijk is, kun je dan iets doen om 'bij de politie' te horen? Groet voor zover ik weet is er géén politie-uniform in het spel. Je kan wel in een politiewagen stappen, als je stilstaat duw je op L1 en dan kun je in de database van de politie, je kunt dan backup halen, in de strafbladlijsten kijken en de 10 meest gezochte criminelen van elk eiland/stadsdeel neerhalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Hallo,Is het mogelijk om politie kleren te dragen? zoja, hoe en waar kan je die kleren dan kopen/vinden etc? Als het niet mogelijk is, kun je dan iets doen om 'bij de politie' te horen? Groet voor zover ik weet is er géén politie-uniform in het spel. Je kan wel in een politiewagen stappen, als je stilstaat duw je op L1 en dan kun je in de database van de politie, je kunt dan backup halen, in de strafbladlijsten kijken en de 10 meest gezochte criminelen van elk eiland/stadsdeel neerhalen. Uniform is er niet en Alex: hoezo heb je opeens minder posts dan eerst xD? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Hallo,Is het mogelijk om politie kleren te dragen? zoja, hoe en waar kan je die kleren dan kopen/vinden etc? Als het niet mogelijk is, kun je dan iets doen om 'bij de politie' te horen? Groet voor zover ik weet is er géén politie-uniform in het spel. Je kan wel in een politiewagen stappen, als je stilstaat duw je op L1 en dan kun je in de database van de politie, je kunt dan backup halen, in de strafbladlijsten kijken en de 10 meest gezochte criminelen van elk eiland/stadsdeel neerhalen. Uniform is er niet en Alex: hoezo heb je opeens minder posts dan eerst xD? Postcount teruggezet door PW... maar effe verder ontopic, als ik nu nog ga spammen heb ik weekje postban :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.