bart12345 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 hey.. ik heb een probleem met gta3.img als ik gta wil opstarten wil hij het niet doen dan stopt i ermee maar ik had al mods geinstalleert en eerst deed hij het wel maar na een tijdje begaf gta3.img het dus wou ik het probleem verhelpen door via img tool alle mods weer weg te halen maar toen ik gta3.img wou openen kwam er een error er stond dit : unable to find dir file [c:/program files /rockstar games/gta san andreas/gta.dir ] wat moet ik nu doen? is er een bestandje kwijt ofzo?? ik heb v1 Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk staat 'Alleen Lezen' dan nog aan. Zoals de naam zegt, kun je dan alleen in het bestand kijken en dus niets wijzigen. Ga naar je GTA San Andreas-map en klik er rechts op, kies 'Eigenschappen'. Vink het vakje bij 'Alleen Lezen' weg. Er zal worden gevraagd op welke mappen dit moet worden toegepast, kies 'Wijzigingen op deze map en op alle submappen en bestanden toepassen'. Het zal een tijdje duren voordat het klaar is (bij mij in ieder geval wel), maar daarna kan het waarschijnlijk werken. Let er trouwens niet op de het vakje bij 'Alleen Lezen' weer verschijnt, dit gebeurt vaker. Werkt het nog niet, moet je even je 'gta3.img' naar je bureaublad verslepen en dan het vinkje bij 'Alleen Lezen' weghalen, misschien werkt het nu wel. Bewerkt: 29 juli 2008 door VWO-er Reageren
bart12345 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 het lukt nog steeds niet Reageren
GTA Monster Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Installeer GTA opnieuw. Bewerkt: 29 juli 2008 door GTA Monster Reageren
Vegeta Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 K heb altijd een gta.img klaaar staan zodat als eentje dood gaat kan k m kopiëren en erin zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.