jurwin53 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 als ik naar een ander eiland ga bijv. aan de linkerkant van waar je begint komt er allemaal politie achter je aan, wat doe ik verkeert Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 In alle GTA's heb je dat. In het begin van GTAIV kan je naar Dukes, broker en Bohan. Als je dan probeert te gaan naar Algonquin dan krijg je een wanted level. Je moet eerst het eiland unlocken om ernaartoe te kunnen gan zonder een wanted level te krijgen. Je kan niet gaan naar Algonquin of naar Alderney omdat er sprake is van een terroristenaanval waardoor alle bruggen zijn afgezet door politie. Roman vertelt dat in de hele eerste missie als je arriveert in Libety City. Mvg GTAIVfreak Reageren
Valto Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 In alle GTA's heb je dat. In het begin van GTAIV kan je naar Dukes, broker en Bohan. Als je dan probeert te gaan naar Algonquin dan krijg je een wanted level. Je moet eerst het eiland unlocken om ernaartoe te kunnen gan zonder een wanted level te krijgen. Je kan niet gaan naar Algonquin of naar Alderney omdat er sprake is van een terroristenaanval waardoor alle bruggen zijn afgezet door politie. Roman vertelt dat in de hele eerste missie als je arriveert in Libety City.Mvg GTAIVfreak Dit unlocken gebeurt automatisch na een bepaalde missie Reageren
Wienish Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 als ik naar een ander eiland ga bijv. aan de linkerkant van waar je begint komt er allemaal politie achter je aan, wat doe ik verkeert Dat heb je altijd al gehad met GTA's, behalve GTA III en GTA VC voor zover ik me kan herinneren. Na wat (in jouw periode) makkelijke missies zul je naar het 2e gedeelte van de stad (Algonquin) kunnen. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 als ik naar een ander eiland ga bijv. aan de linkerkant van waar je begint komt er allemaal politie achter je aan, wat doe ik verkeert Dat heb je altijd al gehad met GTA's, behalve GTA III en GTA VC voor zover ik me kan herinneren. Na wat (in jouw periode) makkelijke missies zul je naar het 2e gedeelte van de stad (Algonquin) kunnen. bij GTA VC moest je ook het andere eiland vrijspelen en kan je ook in het begin niet overal komen.... Reageren
Wienish Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 als ik naar een ander eiland ga bijv. aan de linkerkant van waar je begint komt er allemaal politie achter je aan, wat doe ik verkeert Dat heb je altijd al gehad met GTA's, behalve GTA III en GTA VC voor zover ik me kan herinneren. Na wat (in jouw periode) makkelijke missies zul je naar het 2e gedeelte van de stad (Algonquin) kunnen. bij GTA VC moest je ook het andere eiland vrijspelen en kan je ook in het begin niet overal komen.... Kan ik me niet herinneren :') Of ik heb me gewoon even verward omdat je daar redelijk snel doorkan naar het 2e gedeelte. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 als ik naar een ander eiland ga bijv. aan de linkerkant van waar je begint komt er allemaal politie achter je aan, wat doe ik verkeert Dat heb je altijd al gehad met GTA's, behalve GTA III en GTA VC voor zover ik me kan herinneren. Na wat (in jouw periode) makkelijke missies zul je naar het 2e gedeelte van de stad (Algonquin) kunnen. bij GTA VC moest je ook het andere eiland vrijspelen en kan je ook in het begin niet overal komen.... ik kon er wel heen met cheats dan Reageren
LangeDraak Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 als ik naar een ander eiland ga bijv. aan de linkerkant van waar je begint komt er allemaal politie achter je aan, wat doe ik verkeert Dat heb je altijd al gehad met GTA's, behalve GTA III en GTA VC voor zover ik me kan herinneren. Na wat (in jouw periode) makkelijke missies zul je naar het 2e gedeelte van de stad (Algonquin) kunnen. bij GTA VC moest je ook het andere eiland vrijspelen en kan je ook in het begin niet overal komen.... ik kon er wel heen met cheats dan In GTA VC waren de bruggen waarmee je naar het andere deel kon ook afgesloten..... Zou niet meer weten hoe snel ze open gingen. Volgens mij ook pas na een tijdje. Reageren
Valto Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 als ik naar een ander eiland ga bijv. aan de linkerkant van waar je begint komt er allemaal politie achter je aan, wat doe ik verkeert Dat heb je altijd al gehad met GTA's, behalve GTA III en GTA VC voor zover ik me kan herinneren. Na wat (in jouw periode) makkelijke missies zul je naar het 2e gedeelte van de stad (Algonquin) kunnen. bij GTA VC moest je ook het andere eiland vrijspelen en kan je ook in het begin niet overal komen.... ik kon er wel heen met cheats dan In GTA VC waren de bruggen waarmee je naar het andere deel kon ook afgesloten..... Zou niet meer weten hoe snel ze open gingen. Volgens mij ook pas na een tijdje. Ja dat klopt die burggen waren afgesloten, maar volgens mij kon je er wel redelijk rap al over heen Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ik gebruike gwn de cars drive on wather mod Reageren
LangeDraak Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ik gebruike gwn de cars drive on wather mod Maar dan had je toch nog steeds je wanted level... Die krijg je standaard als je in de buurt komt van het land waar je nog niet mag komen....Volgens maakt die mod niet dat je geen wanted lvl meer hebt toch ?? Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ik gebruike gwn de cars drive on wather mod Maar dan had je toch nog steeds je wanted level... Die krijg je standaard als je in de buurt komt van het land waar je nog niet mag komen....Volgens maakt die mod niet dat je geen wanted lvl meer hebt toch ?? VC had dit niet Reageren
Wienish Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ik gebruike gwn de cars drive on wather mod Maar dan had je toch nog steeds je wanted level... Die krijg je standaard als je in de buurt komt van het land waar je nog niet mag komen....Volgens maakt die mod niet dat je geen wanted lvl meer hebt toch ?? VC had dit niet GTA III ook niet. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ja daar had ik geen last van Reageren
Wienish Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ja daar had ik geen last van Daar was 't gewoon een Banshee jatten in die showroom, naar die brug rijden, chittychittybb intoetsen en planken.. Moest je wel uitkijken met waar je reed op 't 2e eiland, voor je 't wist belandde je in zo'n buurt waar op je geschoten word.. Ach ja, het antwoord op de hoofdvraag van dit topic lijkt me wel duidelijk nu. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.