Jump to content

100 tags

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb met behulp van het mapje met alle tags van wikigta, alle tags proberen te hebben

ik zit nu aan 99 van de 100

alle bolletjes op men mapje dat ik afgeprint heb zijn doorstreept

Sommige zeiden dat, als je gecheat hebt, dat er 1 tag verdwijnt, is dat zo?

Is dit ook een deel van 100% completion?

van voor dat ik 99tags gespraid had, had in 81,82%

na die 99 heb ik nog altijd 81,82%

Geplaatst:

Als je cheat gaat er geen tag vanaf...

De tags behoren inderdaad tot de 100% dit is een van de collectable items samen met de oysters de horseshoes en de foto-opps.

Met de tags sprayen gaat het behalingspercentage niet zo snel omhoog dacht ik.

Geplaatst:

Ik heb ze alle 100 vorige week gehaald. :dans: Maar ik heb in totaal in mijn main game 56245 x gecheat. :$

Gelukkig doe ik ook zonder cheats.

Veel succes nog verder. Ik had ze ook eerst allemaal aangekruist en ik miste er toen ook nog 2. Irritant he? :puh:

Vriendelijke groet: Dark_Zemy.

Geplaatst:
ik heb met behulp van het mapje met alle tags van wikigta, alle tags proberen te hebben

ik zit nu aan 99 van de 100

alle bolletjes op men mapje dat ik afgeprint heb zijn doorstreept

Sommige zeiden dat, als je gecheat hebt, dat er 1 tag verdwijnt, is dat zo?

Is dit ook een deel van 100% completion?

van voor dat ik 99tags gespraid had, had in 81,82%

na die 99 heb ik nog altijd 81,82%

Het kan zo zijn dat je er één vergeten bent over te sprayen, ga alle tags nog eens langs om te kijken of je ze allemaal heb behaald. Let er wel op dat de tags nodig zijn voor de 100%.

Veel succes.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit had ik de eerste keer ook voor :$

Je moet de map van wikigta nog eens afprinten en alle tags terug naagaan.

per tag dat je vindt moet je zien of ie compleet is, zoja doorstreep het bolletje met potlood.

Blijf dit doen tot je ze allemaal hebt.

Good luck :tu:

Bewerkt: door A-Traxx
Geplaatst:
Dit had ik de eerste keer ook voor :$

Je moet de map van wikigta nog eens afprinten en alle tags terug naagaan.

per tag dat je vindt moet je zien of ie compleet is, zoja doorstreep het bolletje met potlood.

Blijf dit doen tot je ze allemaal hebt.

Good luck :tu:

hoe kan je ze vinden?

Geplaatst: (bewerkt)
hoe kan je ze vinden?

Op deze pagina van WikiGTA kun je de spray-tags vinden. Onder het kopje 'Beschrijvingen met screenshots' staat bij elke tag een beschrijving en zoals de titel al zegt, een screenshot. Je kunt dan makkelijk naar de tags toe met bijvoorbeeld een jetpack die in veel gevallen zeer handig zou zijn. Zoals eerder al gezegd is, is het handig om de pagina uit te printen.

SAMA is ook een handig programma waarmee je de tags zelfs nog sneller kunt vinden, het kost je echter een download. Dit is snel gedaan en het belooft heel wat. Succes verder!

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
hoe kan je ze vinden?

Op deze pagina van WikiGTA kun je de spray-tags vinden. Onder het kopje 'Beschrijvingen met screenshots' staat bij elke tag een beschrijving en zoals de titel al zegt, een screenshot. Je kunt dan makkelijk naar de tags toe met bijvoorbeeld een jetpack die in veel gevallen zeer handig zou zijn. Zoals eerder al gezegd is, is het handig om de pagina uit te printen.

SAMA is ook een handig programma waarmee je de tags zelfs nog sneller kunt vinden, het kost je echter een download. Dit is snel gedaan en het belooft heel wat. Succes verder!

ok bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...