Jump to content

zijn er mods


cavorpa

Recommended Posts

Ik wil wat vragen zijn ner mods voor de gta 4

Niet echt. Ze zijn ermee bezig GTA IV aan het kraken. Textures veranderen gaat al. Maar het modden van games @ console is illegaal. En ze gaan het tooltje niet releasen. Anders gaat R* er een supermodbeveiliging op gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

dat zal nooit lukken

de xbox 360 is al goed beveiligd en de ps3 dacht ik ook door een update van firmware

nou ps3 vind ik niet zo goed beveiligd (online dan want daar kan je bijna bij alle spellen modden)

Link to comment
Delen op andere websites

dat zal nooit lukken

de xbox 360 is al goed beveiligd en de ps3 dacht ik ook door een update van firmware

Zo goed is de X360 echt niet beveiligd hoor!

dat zal nooit lukken

de xbox 360 is al goed beveiligd en de ps3 dacht ik ook door een update van firmware

nou ps3 vind ik niet zo goed beveiligd (online dan want daar kan je bijna bij alle spellen modden)

Want dacht je dat dit van de makers zelf is?

Link to comment
Delen op andere websites

cheaten is niet mogelijk in online multiplayer hacken is helemaal niet mogelijk Sony wil homebrew wel toelaten

daar zijn ook al ILLEGALE mods voor maar voor games is dit onmogelijk omdat je bijna niks kan opstarten als je een game aan het spelen bent en als je een game gaat spelen met de applicatie afsluiten

dus als sony homebrew toe gaat laten krijg je wel emulators dus x box 360 games op ps3 enzo:P

maar games modden is al onmogelijk en blijft onmogelijk op playstations op x box kan dat volgens mij helemaal niet want daar wordt alles geblokeerd

wel is het zo dat als je homebrew installeerd dat sony dan vraagt om bepaalde bios die je van playstation kan downloaden zodra je dat doet registreerd sony je ps3 nummer en vervalt je garantie

dus homebrew zal in de toekomst waarschijnlijk november dit jaar legaal worden

maar games modden blijft onmogelijk helemaal omdat alle online gamers dat dan moeten hebben anders krijg je bugs en crasht de game

bron ps3 only

groet danny

Link to comment
Delen op andere websites

cheaten is niet mogelijk in online multiplayer hacken is helemaal niet mogelijk Sony wil homebrew wel toelaten

daar zijn ook al ILLEGALE mods voor maar voor games is dit onmogelijk omdat je bijna niks kan opstarten als je een game aan het spelen bent en als je een game gaat spelen met de applicatie afsluiten

dus als sony homebrew toe gaat laten krijg je wel emulators dus x box 360 games op ps3 enzo:P

maar games modden is al onmogelijk en blijft onmogelijk op playstations op x box kan dat volgens mij helemaal niet want daar wordt alles geblokeerd

wel is het zo dat als je homebrew installeerd dat sony dan vraagt om bepaalde bios die je van playstation kan downloaden zodra je dat doet registreerd sony je ps3 nummer en vervalt je garantie

dus homebrew zal in de toekomst waarschijnlijk november dit jaar legaal worden

maar games modden blijft onmogelijk helemaal omdat alle online gamers dat dan moeten hebben anders krijg je bugs en crasht de game

bron ps3 only

groet danny

Zal ik je wat grappigs vertellen?

Alles valt te modden, op de Xbox kon je ook GTA SA modden, en zo kan je bv. als je wilt ook GTA IV de handlings modden, Aangezien je er al aan kan.

Alleen moet je je spel dan op een nieuw schijfie branden, en een omgebouwde console hebben, dus niks is onmogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

cheaten is niet mogelijk in online multiplayer hacken is helemaal niet mogelijk Sony wil homebrew wel toelaten

daar zijn ook al ILLEGALE mods voor maar voor games is dit onmogelijk omdat je bijna niks kan opstarten als je een game aan het spelen bent en als je een game gaat spelen met de applicatie afsluiten

dus als sony homebrew toe gaat laten krijg je wel emulators dus x box 360 games op ps3 enzo:P

maar games modden is al onmogelijk en blijft onmogelijk op playstations op x box kan dat volgens mij helemaal niet want daar wordt alles geblokeerd

wel is het zo dat als je homebrew installeerd dat sony dan vraagt om bepaalde bios die je van playstation kan downloaden zodra je dat doet registreerd sony je ps3 nummer en vervalt je garantie

dus homebrew zal in de toekomst waarschijnlijk november dit jaar legaal worden

maar games modden blijft onmogelijk helemaal omdat alle online gamers dat dan moeten hebben anders krijg je bugs en crasht de game

bron ps3 only

groet danny

Zal ik je wat grappigs vertellen?

Alles valt te modden, op de Xbox kon je ook GTA SA modden, en zo kan je bv. als je wilt ook GTA IV de handlings modden, Aangezien je er al aan kan.

Alleen moet je je spel dan op een nieuw schijfie branden, en een omgebouwde console hebben, dus niks is onmogelijk.

dat vind ik niet grappig

Bewerkt: door straydoggs
Link to comment
Delen op andere websites

Maar goed.



Het modden is dan alleen van toepassing in de singleplay mode volgens mij.

Als je on-line wilt spelen moet iedereen dezelfde mod als de host hebben dus theoretisch zou het moeten kunnen maar ik verwacht dat die kans behoorlijk klein is.....

Maar de tijd zal het leren ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

zoals draak al zij en ik ook al aangaf in mijn vorige post

dan moet iedereen dezelfde mod hebben want anders krijg je een bug en crasht de game

maar echt geloof me er zijn geen mods dat weet ik 100% cker met san andreas kon dat nog maar hier echt niet bij

dit is online onmogelijk om te modden

groet danny

Link to comment
Delen op andere websites

Maar goed.



Het modden is dan alleen van toepassing in de singleplay mode volgens mij.

Als je on-line wilt spelen moet iedereen dezelfde mod als de host hebben dus theoretisch zou het moeten kunnen maar ik verwacht dat die kans behoorlijk klein is.....

Maar de tijd zal het leren ^_^

bedoel je bij alle spellen

als je bij alle spellen bedoelt heb je ongelijk, in sommige games kan een een mod hebben en sommige weer niet

zoals spellen van |Nova

Link to comment
Delen op andere websites

Maar goed.



Het modden is dan alleen van toepassing in de singleplay mode volgens mij.

Als je on-line wilt spelen moet iedereen dezelfde mod als de host hebben dus theoretisch zou het moeten kunnen maar ik verwacht dat die kans behoorlijk klein is.....

Maar de tijd zal het leren ^_^

bedoel je bij alle spellen

als je bij alle spellen bedoelt heb je ongelijk, in sommige games kan een een mod hebben en sommige weer niet

zoals spellen van |Nova

Je kan het ook op de illgale manier doen alleen daar mag niet over gesproken worden :N

Misschien als er een PC versie uit zal komen dat modden mogelijk wordt !

Ik zat te denken aan ''Action Replay Max'' :)
Link to comment
Delen op andere websites

Maar goed.



Het modden is dan alleen van toepassing in de singleplay mode volgens mij.

Als je on-line wilt spelen moet iedereen dezelfde mod als de host hebben dus theoretisch zou het moeten kunnen maar ik verwacht dat die kans behoorlijk klein is.....

Maar de tijd zal het leren ^_^

even oftopic hoe doe je die kleur?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar goed.



Het modden is dan alleen van toepassing in de singleplay mode volgens mij.

Als je on-line wilt spelen moet iedereen dezelfde mod als de host hebben dus theoretisch zou het moeten kunnen maar ik verwacht dat die kans behoorlijk klein is.....

Maar de tijd zal het leren ^_^

even oftopic hoe doe je die kleur?

Uitleg

Dat doet hij via een opmaak code, dan lijkt de tekst wat mooier.

Hieronder leg ik het wel uit hoe je dat kan doen :)

Mini Tutorial

Helemaal rechtsbovenin zie je vast wel zeker staan, BB code invoeren, Lettertype Grootte en de grote ''A''.

Selecteer nu je tekst en klik op de grootte ''A'' en nu is het je eigen keus welke kleur je wilt hebben :7

Eind resultaat

Hallo test, ik ben 100 jaar en ik heet test !

Code

[color="#0000FF"]Hallo test, ik ben 100 jaar en ik heet test ![/color]

MVG, Fuffie.

Bewerkt: door Fuffie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...