Jump to content

Vertraging PSP

Recommended Posts

Geplaatst:

De Europese lancering van de PSP krijgt nu al de nodige kritiek. Het feit dat er nog geen enkele officiële informatie is vrijgegeven is redelijk bizar te noemen. Nintendo kan met de lancering van de Nintendo DS, beginnen aan het opbouwen van een voorsprong. Bij de PSP lijkt het verhaal te zijn dat de meeste games wel klaar zijn, maar Sony nog niet. Sony zou binnenshuis gezegd hebben dat het nog maanden gaat duren voor de handheld kan worden uitgebracht en dat is eigenlijk niet zo heel verrassend.

Sony lijkt de DS niet als een echte concurrent te beschouwen en de consolegigant is verre van klaar voor een Europese lancering. Het kan simpelweg niet genoeg PSP-consoles produceren om de handheld te lanceren in de VS en Europa. Plus dat de vraag naar de PSP in Japan ook nog steeds hoog is. Het kost bovendien tijd om een gelikte marketingcampagne op te zetten.

Sony liet weten niet te reageren op speculatie en houdt vol dat de PSP in de lente zal verschijnen.

Pfff :huh:

Bron: Gamez.nl

Geplaatst:

dit is toch al redelijk oud nieuws

ik hoorde dit donderdag al

hij komt in juni

wat ik las

Geplaatst:

Zijn alle games er al kun je ze nog niet eens spelen. Ik vind dat sony het slecht heeft ingeschat.

Geplaatst:

Het duurt idd erg lang.

Sony heeft het wel slecht ingeschat zoals Zerocool al zegt.

Maar ondanks al die tegenslagen wil ik nog steeds een PSP kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...