Tieske10 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ik weet niet hoe goed jullie geschiedenis is, maar rond 1992 zijn er in LA rassenrellen geweest die de hele stad op zijn kop hebben gezet, omdat een blanke agent was vrijgesproken nadat hij overduidelijk gekleurden mensen mishandeld had. Hebben de riots aan het einde van de storyline in SA hier mee te maken? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Nee, In de missie Riot wordt gezegt op het nieuws dat Tenpenny's daden nu allemaal bekend zijn geworden. Dit komt doordat de lijken van de agenten Hernandez en Pulaski zijn gevonden, door dit geval ontstaan er in Los Santos gigantische rellen die zijn na de missie End of the Line opgelost. Bewerkt: 29 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ik weet niet hoe goed jullie geschiedenis is, maar rond 1992 zijn er in LA rassenrellen geweest die de hele stad op zijn kop hebben gezet, omdat een blanke agent was vrijgesproken nadat hij overduidelijk gekleurden mensen mishandeld had. Hebben de riots aan het einde van de storyline in SA hier mee te maken? Ik denk wel dat de riots in SA een verwijzing zijn hier naar. Goed gevonden Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) ik weet niet hoe goed jullie geschiedenis is, maar rond 1992 zijn er in LA rassenrellen geweest die de hele stad op zijn kop hebben gezet, omdat een blanke agent was vrijgesproken nadat hij overduidelijk gekleurden mensen mishandeld had. Hebben de riots aan het einde van de storyline in SA hier mee te maken?In SA heb je te maken met 3 rassen: zwarte, blanken en 'hispanic' (spaans/mexicaans). Dit zie je ook terug bij C.R.A.S.H. in de vorm van Tenpenny, Pulaski en Hernandez, en ook bij de verschillende gangs. In SA laat Tenpenny Pendlebury vermoorden door Hernandez en dus niet een agent die een zwarte o.i.d. mishandeld / vermoordt maar een agent die een andere agent vermoordt. Als de rellen uitbreken in LS is dit naar aanleiding van de misstappen van Tenpenny en het gebrek aan vervolging / gebrek aan bewijs. Daarom eindigen de rellen met de dood van Tenpenny - het recht heeft uiteindelijk toch plaatsgevonden.@ hieronder: Ik zeg ook niet dat je verwijzing ongegrond is, ik geef alleen de verschillen weer. Maar ik begrijp je standpunt, goed gevonden. Bewerkt: 29 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Tieske10 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ik weet niet hoe goed jullie geschiedenis is, maar rond 1992 zijn er in LA rassenrellen geweest die de hele stad op zijn kop hebben gezet, omdat een blanke agent was vrijgesproken nadat hij overduidelijk gekleurden mensen mishandeld had. Hebben de riots aan het einde van de storyline in SA hier mee te maken?In SA heb je te maken met 3 rassen: zwarte, blanken en 'hispanic' (spaans/mexicaans). Dit zie je ook terug bij C.R.A.S.H. in de vorm van Tenpenny, Pulaski en Hernandez, en ook bij de verschillende gangs. In SA laat Tenpenny Pendlebury vermoorden door Hernandez en dus niet een agent die een zwarte o.i.d. mishandeld / vermoordt maar een agent die een andere agent vermoordt. Als de rellen uitbreken in LS is dit naar aanleiding van de misstappen van Tenpenny en het gebrek aan vervolging / gebrek aan bewijs. Daarom eindigen de rellen met de dood van Tenpenny - het recht heeft uiteindelijk toch plaatsgevonden. snap wel dat het niet precies hetzelfde is, maar vond 1) rellen, 2) in LA/LS en 3) na misdaden van een agent toch wel genoeg overeenkomsten hebben voor een verwijzing door Rockstar.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Mooi gevonden dat R* zoveel verwijzingen maakt! ik had daar nooit aan gedacht wwer iemand erbij die Verwijzingen zoekt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Mooi gevonden dat R* zoveel verwijzingen maakt!Het spel zit zo boordevol verwijzingen / grapjes dat het gewoon bijna niet meer te doen is om alles te vinden, je vergeet er dan ongetwijfeld weer een hele hoop. Bewerkt: 29 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Tieske10 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Mooi gevonden dat R* zoveel verwijzingen maakt!Het spel zit zo boordevol verwijzingen / grapjes dat het gewoon bijna niet meer te doen is om alles te vinden, je vergeet er dan ongetwijfeld weer een hele hoop. nou ja, ik las dat van die rellen in een boek, en toen moest ik aan GTA denken.. mm, misschien moet ik het wat minder gaan spelen :S Reageren
Sprutch Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 De corruptie van CRASH is ook in het echt gebeurt. En SA speelt zich af in 1992, net zoals die LA rassenrellen. R* maakt echt heel veel verwijzingen in hun games... Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 De corruptie van CRASH is ook in het echt gebeurt. En SA speelt zich af in 1992, net zoals die LA rassenrellen. R* maakt echt heel veel verwijzingen in hun games... Anders zouden ze ondertussen geen R* meer noemen hé Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.