keessie Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) hallo mensen ik ben even bezig geweest en heb gevonden hoe je met de standaard sketchup van google kan exporten naar .3ds je kan dus met de gratis versie van sketchup een model ingame krijgen als je hem geconverteerd heb kan je verder gaan met deze tut van puma om hem ingame te krijgen de tutorial staat in dit word document binnenkort komen er plaatjes bij voor extra duidelijkheid klik hier voor de tut om hem te downloaden klik grz Keessie Bewerkt: 31 juli 2008 door keessie Reageren
keessie Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Tutorial: voor gratis sketchup Hoe sketchup modellen converteren naar .3ds1) Je maakt een model in sketchup.2) Je gaat naar bestand/file -:- export -:- 3d model3) Je selecteerd google earth 4 (*.kmz)kan ook een ander nummer zijn en sla hem op4) een .kmz bestand is bijna het zelfde als een zip bestandzoek je bestand op en verander de naam in *.zip(vul bij het sterretje je gewenste naam voor je model in)5) .zip bestanden open je met winrar6) Open de map models die in het .zip bestand zit, hier zie je *.dae(* = je naam van je model) selecteer *.dea en klik op uitpakkenSelecteer je gewenste map.7) Nu heb je een converter nodig om .dea om te zetten naar .3ds download hier de converter klik8 ) als je hem hebt geinstalleert krijg je een acrobat bestand geopenddat is een lange engelse handleiding hoe het programma werkt9) ga naar de map waar je de converter hebt opgeslagen en open hem10) sleep het bestand (*.dae) naar het grote vak11) zorg ervoor dat hij bovenin op to .fbx staat12) klik op convert13) in het mapje models staat nu je model als *.fbx sleep die ook naar het grote vak14) zorg ervoor dat hij bovenin op from .fbx staat15) klik onderin op .3ds en klik op convert16) nu staat er in het mapje models je model *.3dskeesie productions Bewerkt: 8 augustus 2008 door keessie Reageren
keessie Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 er mag best gereageert worden Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 bij mij antwoordden er ook niet veel mensen maar toch, goeie tut, heeft mij en mijn mod goed geholpen, dankje. Deze tut werd mij aangeraden door puma, ik geef hem groot gelijk. Reageren
keessie Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 wel erg late reactie van mij(ben tijd niet online geweest) maar bedankt ben blij dat iemand reageerd en dat hij werkt grz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.