GTA Haas Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Beste GTA Forum Leden, ik heb een nieuwe Sig gemaakt met Paint. De Auto is een Mercedes-Benz SLR Mclaren, buiten de Sig heb ik ook een Avatar gemaakt. Ik hed Adobe Photoshop niet dus doe ik het met Paint, ik vind hem aardig gelukt. Tips en Rates Graag. En de Avatar. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Ik zie geen signature? Nu wel! Tja...wat moet je erover zeggen? Je hebt gewoon een stuk van je plaatje genomen en daar je naam opgezet met een simpele font. Rate:4/10 voor de moeite! Je Download[/font] Photoshop en volgt tutorials dan kan je pas een "echte" sig maken. MVG PiekeTheCat Bewerkt: 29 juli 2008 door PiekeTheCat Reageren
Farid. Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Sorry Haas, ik ben het helemaal met Pieke eens! je hebt gewoon een plaatje genomen en je naam erop gedaan! 3/10 PS. koop/download PhotoShop! Bewerkt: 29 juli 2008 door faridjee Reageren
GTA Haas Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Ja, maar waar kan je de Trail/Hele Versie van Photoshop Downloaden? Bewerkt: 29 juli 2008 door GTA Haas Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Even googlen wil altijd wel helpen. De trial vind je hier: Klik De gehele versie is natuurlijk niet gratis en kun je hier voor 799 euro kopen Er zijn natuurlijk nog wel andere manieren maar daar praten we niet over op dit forum Reageren
GTA Haas Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Even googlen wil altijd wel helpen.De trial vind je hier: Klik De gehele versie is natuurlijk niet gratis en kun je hier voor 799 euro kopen Er zijn natuurlijk nog wel andere manieren maar daar praten we niet over op dit forum Bedankt! Ik heb nu een nieuwe Sig gemaakt van een Parson Rusell Terrier, maar als ik de Trail heb ge-installeerdt dan ga ik een Tut volgen en dan zullen jullie eens zien wat er uitkomt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.