Pennywise The Clown Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Ik wil een soort van volkslied maken. Nou heb ik het geld niet om Guido's orchestra in te huren, dus moet ik een of ander programma gebruiken. Iemand enig idee, waar ik ietsdergelijks kan vinden waar ik dus zelf allerlij zooi bij elkaar kan voegen. Het gaat dus niet om het mixen van al bestaande nummers, maar ik wil een eigen nummer maken. Bvd. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Kom ik niet veel verder mee. Ik wil trouwens een gratis programma. Iemand enig idee? Reageren
Fuffie Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Deze mensen doen het voor een appel en een ei! Deze vind ik wel aardig sirieus hoor ! Edit: Gebruik anders Magix Music Maker ! Hier kan je ook je eigen music maken volgens mij ! Klik hier Bewerkt: 29 juli 2008 door Fuffie Reageren
Sdajafol Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Kom ik niet veel verder mee. Ik wil trouwens een gratis programma. Iemand enig idee? Als je het 100% gratis wilt, zal je moeten gaan downloaden want de meeste goede programma's kosten geld, en da's geen budgetbak-meuk Maar mocht je toch geld teveel hebben of een idee te willen hebben welke software je moet zoeken, "Vienna Instruments Special Edition" en "Garritan Personal Orchestra" schijnen goed te zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.