Sandro di Pablo Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Dag iedereen, Zou iemand alsjeblieft alle missies van 'Learning to Fly' willen voltooien? Ik heb al 40 x geprobeerd om Circle Airstrip (= n° 3) te halen, maar het lukt me écht niet, en ik heb het geduld verloren. Aangezien de volgende missie, N.O.E., weeral om het vliegen draait, zou ik ook hier beroep willen doen op iemand die beter met de Rustler overweg kan dan ikzelf Alvast zeer hartelijk bedankt! GTASAsf3.b
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Doe ik .. maak aub de volgende keer wel gebruik van de regels!
Sandro di Pablo Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Doe ik .. maak aub de volgende keer wel gebruik van de regels! Sorry... Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik vond de regels niet meteen...
Galiorix Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Doe ik .. maak aub de volgende keer wel gebruik van de regels! Sorry... Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik vond de regels niet meteen... Gebruik de volgende keer dit lijstje: [b]Missie(s):[/b] [b]Cheaten:[/b] (ja/nee) [b]Versie:[/b] [b]Overig:[/b] Dat maakt het overzichtelijker
Bling Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Voor een complete overzicht van de regels, kun je hier een kijkje nemen. Overigens zijn regels van een bepaald forum meestal tussen de vastgeplakte topics (helemaal bovenaan) van het betreffende forum te vinden.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Learning to Fly: alles goud Beloning: Rustler, Stuntplane en Hunter op je verlaten vliegveld, Flying skill+++, Pilot Licence (vliegbrevet) om toegang te hebben tot alle vliegvelden. Kledingwinkel Victim heeft z'n deuren geopend. N.O.E.: missie geslaagd Beloning: $15.000 Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt, veel plezier met de rest van het spel.
Sandro di Pablo Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Dank . Nu kan ik weer verder met het spel
Recommended Posts