Jump to content

Vraagjessss


Nikko.

Recommended Posts

Beste leden,

Ik heb wederom wat vraagjes:D

1. Ik las tussen de regels door dat er geld zou liggen bij Eroticar? in Alderney? maar waar?

2. Door de wapenkoop voor de missies zit ik bij de allerrrrlaatste missie eigenlijk in geldnood, want een raketshizzol zou hadig zijn alleen heb ik daar alleen al tweeduizend te kort voor? is het noodzakelijk een raketshizzol te hebben?

Ook heb ik al 3 of 4 keer die missie gedaan en heb hem nog niet kunnen halen, tips voor tijdens het motorrijden langs de kustlijn?

3. Zijn er zij-missies die je alleen kan doen nadat de storyline is uitgespeeld?

4. Kan je je savegame van de xbox op usb stick zetten zodat er een savegame van gemaakt kan worden?

5. Nadat de storyline is uitgespeeld, kom je dan alleen nog in contact met Roman, Packie, Brucie voor wat te doen? bowlen enzo of hebben ze nog klusjes?

6.Wat krijg je nadat je alle duiven heb uitgeroeid? en de stunts heb voltooid? Under the bridge?

7. Zijn er geen taxi, ambulance, brandweer missies?

8. De auto die je hebt gekregen van Florian, is die nog ergens anders te vinden?

Dit voor nu:D misschien later meer

:tu:

Bewerkt: door Nikko.
Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

Ik heb wederom wat vraagjes:D

1. Ik las tussen de regels door dat er geld zou liggen bij Eroticar? in Alderney? maar waar?

2. Door de wapenkoop voor de missies zit ik bij de allerrrrlaatste missie eigenlijk in geldnood, want een raketshizzol zou hadig zijn alleen heb ik daar alleen al tweeduizend te kort voor? is het noodzakelijk een raketshizzol te hebben?

Ook heb ik al 3 of 4 keer die missie gedaan en heb hem nog niet kunnen halen, tips voor tijdens het motorrijden langs de kustlijn?

3. Zijn er zij-missies die je alleen kan doen nadat de storyline is uitgespeeld?

4. Kan je je savegame van de xbox op usb stick zetten zodat er een savegame van gemaakt kan worden?

5. Nadat de storyline is uitgespeeld, kom je dan alleen nog in contact met Roman, Packie, Brucie voor wat te doen? bowlen enzo of hebben ze nog klusjes?

6.Wat krijg je nadat je alle duiven heb uitgeroeid? en de stunts heb voltooid? Under the bridge?

7. Zijn er geen taxi, ambulance, brandweer missies?

8. De auto die je hebt gekregen van Florian, is die nog ergens anders te vinden?

Dit voor nu:D misschien later meer

:tu:

1. Ik weet wel dat er geld ligt maar helaas ik weet niet precies waar het ligt.

2. Je zou zij missies kunnen doen bijvoorbeeld stevie's car's

3. Nee alle zij missies krijg je door het spel heen

4. *Weet ik niet*

5. Nee je kan alleen nog met ze uit

6. Procenten voor de 100%. Under the bridge is een archievement en krijg je dus niks voor ;)

7. Helaas die zitten niet in GTA IV

8. Als je een race van Brucie start kan je ze soms tegen komen en voor de rest rijden ze nog wel rond maar die zie je haast nooit.

Ik hoop dat ik je wat geholpen heb.

Igi0n

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

Ik heb wederom wat vraagjes:D

1. Ik las tussen de regels door dat er geld zou liggen bij Eroticar? in Alderney? maar waar?

2. Door de wapenkoop voor de missies zit ik bij de allerrrrlaatste missie eigenlijk in geldnood, want een raketshizzol zou hadig zijn alleen heb ik daar alleen al tweeduizend te kort voor? is het noodzakelijk een raketshizzol te hebben?

Ook heb ik al 3 of 4 keer die missie gedaan en heb hem nog niet kunnen halen, tips voor tijdens het motorrijden langs de kustlijn?

3. Zijn er zij-missies die je alleen kan doen nadat de storyline is uitgespeeld?

4. Kan je je savegame van de xbox op usb stick zetten zodat er een savegame van gemaakt kan worden?

5. Nadat de storyline is uitgespeeld, kom je dan alleen nog in contact met Roman, Packie, Brucie voor wat te doen? bowlen enzo of hebben ze nog klusjes?

6.Wat krijg je nadat je alle duiven heb uitgeroeid? en de stunts heb voltooid? Under the bridge?

7. Zijn er geen taxi, ambulance, brandweer missies?

8. De auto die je hebt gekregen van Florian, is die nog ergens anders te vinden?

Dit voor nu:D misschien later meer

:tu:

1. Dat ligt er bij sommigen wel. Maar ik heb het niet. Kijk maar even goed rond. Als het goed is moet het bij een zakenman liggen.

2. Het zou wel handig zijn. Doe gewoon wat zei missies. Stevie's car theft's ofzo inderdaad.

3. Nou, zij-missies kan je niet alleen doen naar de storyline. Het kan altijd. Zoals de Vilgilante kan je altijd doen.

4. Je kan je savegame wel op een usb stick zetten. Dan zet je hem bijvoorbeeld op de computer, en dan kan je je savegame door iemand anders laten doen ;)

5. Je moet alle activiteiten met ze doen waarmee eje ze kan verslaan. Bowlen, darten en poolen. Met alle 3 moet je dat hebben gedaan en hebben gewonnen. Ook moet je de highscore verbeteren van het computerspelletje. Alleen dit kan zonder je vrienden

6. Je krijgt sowieso procenten erbij. 2.5% voor de duiven en 2,5% voor de jumps. Voor de duiven krijg je ook nog een Anhilater. Dat is eeen helikopter met machine guns.

7. Nouja, taxi missies, voor Roman kan je wel als taxi chauffeur spelen zeg maar. Mensen weg brengen en ophalen. Maar veel krijg je er niet voor

8. * I don't know *

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

Ik heb wederom wat vraagjes:D

1. Ik las tussen de regels door dat er geld zou liggen bij Eroticar? in Alderney? maar waar?

2. Door de wapenkoop voor de missies zit ik bij de allerrrrlaatste missie eigenlijk in geldnood, want een raketshizzol zou hadig zijn alleen heb ik daar alleen al tweeduizend te kort voor? is het noodzakelijk een raketshizzol te hebben?

Ook heb ik al 3 of 4 keer die missie gedaan en heb hem nog niet kunnen halen, tips voor tijdens het motorrijden langs de kustlijn?

3. Zijn er zij-missies die je alleen kan doen nadat de storyline is uitgespeeld?

4. Kan je je savegame van de xbox op usb stick zetten zodat er een savegame van gemaakt kan worden?

5. Nadat de storyline is uitgespeeld, kom je dan alleen nog in contact met Roman, Packie, Brucie voor wat te doen? bowlen enzo of hebben ze nog klusjes?

6.Wat krijg je nadat je alle duiven heb uitgeroeid? en de stunts heb voltooid? Under the bridge?

7. Zijn er geen taxi, ambulance, brandweer missies?

8. De auto die je hebt gekregen van Florian, is die nog ergens anders te vinden?

Dit voor nu:D misschien later meer

:tu:

1. Kliklink AutoErotic Car

2. Ik raad je aan om - als je geld te kort hebt - wat auto's in de garage van Stevie in Bohan te planten.

Tips voor motorrijden: leer de weg uit je kop kennen en neem een motor met redelijke handling

3. Voor zover ik weet niet

4. Moet je aan iemand met een xDoos vragen :)

5. Packie ook geloof ik. Je kan altijd nog racen enzo ;)

6. Dan heb je weer wat procentjes erbij (wat dichter bij 100%)

7. Nope, alleen politie-missies.

8. Als je rondrijd in die infernus kom je er zat tegen,

als je wat races doet bij Brucie soms ook :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...