Freaksken Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Ik heb dus nu de MTA DM link, dan moet ik tijdens de installatie kiezen of ik al een account heb ofniet, ik heb er geen dus druk ik op 'create new account', ik registreer me op mta, als ik mijn naam en wachtwoord invul om verder te gaan met de installatie en op next druk gaat hij niet verder, wat moet ik doen. Reageren
Argon Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik heb dus nu de MTA DM link,dan moet ik tijdens de installatie kiezen of ik al een account heb ofniet, ik heb er geen dus druk ik op 'create new account', ik registreer me op mta, als ik mijn naam en wachtwoord invul om verder te gaan met de installatie en op next druk gaat hij niet verder, wat moet ik doen. Het account moet je op deze site aanmaken klik hier, als deze niet geopent wordt maar een andere wel dan moet je eens proberen de nieuwste versie te downloaden in het verleden is de link gewijzigd dus als je een oudere versie ergens hebt gedownload kan het daardoor komen. Er zijn ook werkzaamheden geweest aan de MTA web server dus het kan zijn dat je het toen probeerde en de website gewoon tijdelijk offline was. Reageren
Freaksken Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Tijdens de installatie opende de MTA-registreer pagina, dus heb ik me geregistreerd, dan vulde ik men gegevens in voor verder te gaan met de installatie, ik druk op next en hij blijft staan op het blad waar ik mijn gegevens moet invullen, het enigste wat ik wel kan doen is dat ik nog eens op next kan drukken en nog en nog en nog, maar hij blijft op dat blad staan. Reageren
Wrieh Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Druk op cancel en de instalatie gaat door Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.