Sedayu Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ik ging SA weeer opnieuw spelen toen ik bij de Madd Dogg mission kwam en had die gehaalt kwamen er geen missies meer hoe komt dat ??? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Welke missie heb je als laatste gespeeld? Dus graag de NAAM van die missie. Daarnaast kan je op het missieoverzicht op wikigta zien welke missie je nog moet doen / krijgen. Bij de missiebeschrijvingen staat vermeld wat je nodig hebt voor elke missie. >> missieoverzicht<< Reageren
Sprutch Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Het kan zijn dat je op een telefoontje moet wachten. Loop een beetje rond, en wacht tot je telefoon ringt Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Dat zou normaal niet de laatste missie moeten zijn. Ik geloof dat je de laatste missie van sweet/cj krijgt. Mvg PiekeTheCat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.