Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Free

Soort design: Sig

Size design: Signature size, own choice

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Jup

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: Succes :o

(Naja Fantastic en Heester lijken zo erg op elkaar... :o Maar Fantastic is me design naam, klein foutje...:puh:)

Bewerkt: door Dizzee

De mijne komt of vanavond of morgen!

Jij ook succes! :Y

@ heester, wat jij wilt joh :roll:

Bewerkt: door Sprunk

Tada!

Mijn inzending:

Battlesignature.png

Suc6! ^_^

Oops. sorry voor de bubbel-post :roll:

Bewerkt: door Sprunk

Sprunk

Battlesignature.png

Heester

29av0aa.png

Stemmuhhh :)

Bewerkt: door Heester
Geplaatst:

Ik ga voor Sprunk ik vind die mooiere efecten en alles gaat mooi over en ik vind bij heester het er net voor geplakt

maarja mijn mening he en de eerstre

1-0

Geplaatst:
Ik ga voor Sprunk ik vind die mooiere efecten en alles gaat mooi over en ik vind bij heester het er net voor geplakt

maarja mijn mening he en de eerstre

1-0

Als jij het zegt.. :7

Ik stem voor Sprunk omdat de effecten goed bij z'n sig passen.

Toch een beetje saaie achtergrond en een nogal dikke stroke.

Die van Heester vind ik wel mooi maar het lettertype past er niet echt bij.

Trouwens de splatter brush ook niet echt.

Ook weinig effecten, het meeste zijn brushes.

Stem: Sprunk

@ hieronder: wat zijn dan die lijntjes rechts die in een boogje omhoog lopen?

Bij mij staat die bij brushes hoor...

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

Ik stem Sprunk, die van heester is heel erg eentonig en mist diversiteit. Die van sprunk heeft wél die diversiteit. Dus Sprunk +1.

Geplaatst:

Sprunk:

Globaal gezien een redelijk mooie signature die je niet lelijk mag noemen. De nodige onderdelen (tekst, border, achtergrond, effecten etc.) zitten goed in je sig verwerkt en daar valt niet om te klagen. Toch vind ik signature niet optimaal wat betreft kleurgebruik en effecten. Je hebt naar mijn weten een iets té simpele achtergrond en ook de render steekt niet echt uit. Je had iets verder moeten gaan om mij te overtuigen, je signature is wel van goede kwaliteit en nogmaals; slecht is die zeker niet.

Heester:

Dit is wat mij betreft een signature van hoger niveau. De C4D's zijn prachtig verwerkt en ook de render steekt echt uit. Nette plaatsing, duidelijke tekst en niet té leeg. De sig is gewoon duidelijker professioneler en de maker (Heester) heeft bij alle punten stil gestaan.

Stem:

Heester.

Geplaatst:

Sprunk:

Op het eerste gezicht is je sig wel mooi maar als je beter kijkt wordt die minder mooi.

Je achtergrond is een beetje te simpel maar het straalt rust uit en dat is wat mij zo aanspreekt in je sig.

De render is goed ingeblend maar hij kon meer in de "spotlights" ook vind ik je brushes die je er rond hebt gebruikt erg mooi.

Ik vind deze signature mooi omdat het rust uitstraalt. :Y

Rate:7.5/10

Heester:

Ik zie dat je meer aan je signature hebt gedaan als Sprunk maar je hebt het er verkeerde mee gedaan.

De c4d,de brushes en de tekst passen gewoon totaal niet bij je sig.

Ook lijkt ie aan de rechterkant wat leeg.

Ik heb echt beter van je gezien! :N

Rate:6.2/10

Vote:Sprunk

Geplaatst:

ik ga ook voor sprunk.

z'n sig vormt meer 'n geheel, de render en background lopen mooi in mekaar over, en passen goed bij elkaar.ook de tekst past er goed bij en loopt mooi samen met de effecten.

die van heester vind ik inderdaad wat leeg aan de rechterkant. wel vind ik het mooi hoe z'n brushes zijn op de render.de tekst vind ik dan weer winder goed passen, net als de achtergrondkleur.

vote: Sprunk

5-2 tussenstand denk ik.

:cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...