MegaPilot Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Haaj, ik zit aan Earl om te verslaan op de Blacklist, ik heb al elf keer mn PS2 gereset omdat ik bij die kaarten nooit z'n auto heb, dit is geen toeval meer hoor, iemand een oplossing? En graag antwoorden binnen de zes uur Alvast bedankt, MegaPilot. EDIT: elf keer >>> Door Froodooo: Topictitel aangepast, scheldwoorden hoef je niet te gebruiken, al is het nog zo irritant. <<< Zoiets heet irritatie Bewerkt: 31 juli 2008 door MegaPilot Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Je meot gewoon door blijven proberen. Óóit zal toch die kaart moeten komen voor z'n auto, maar je moet er geduld voor hebben. Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Het blijft een kwestie van geluk. Ik heb sinds ik opnieuw begonnen ben met NFS altijd de pink slips gehad dus het moet goed mogelijk zijn. Blijven proberen dus Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Het is geen bug, maar je moet gewoon opnieuw blijven proberen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Je meot gewoon door blijven proberen. Óóit zal toch die kaart moeten komen voor z'n auto, maar je moet er geduld voor hebben. Elf keer Het blijft een kwestie van geluk. Ik heb sinds ik opnieuw begonnen ben met NFS altijd de pink slips gehad dus het moet goed mogelijk zijn. Blijven proberen dus WTF is een pink slip? Die auto? Het is geen bug, maar je moet gewoon opnieuw blijven proberen. Na elf keer MegaPilot. Bewerkt: 29 juli 2008 door MegaPilot Reageren
thug Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 je moet heel de tijd een andere kaart proberen want de auto zit in één bepaalde kaart het verandert nooit als je dat doet ken ik geen oplossing. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 je moet heel de tijd een andere kaart proberen want de auto zit in één bepaalde kaarthet verandert nooit als je dat doet ken ik geen oplossing. Ik weet zelf ook wel dat ik telkens een andere kaart moet nemen Dat doe ik dan ook, maar 'k heb nooit de auto MegaPilot. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Auto krijg je toch na dat je hem verslaat? en wat bedoelen jullie met "kaart"ik sta nu op Rank 8 in de Black List en ik heb er nog nooit van gehoord. :O Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Auto krijg je toch na dat je hem verslaat? en wat bedoelen jullie met "kaart"ik sta nu op Rank 8 in de Black List en ik heb er nog nooit van gehoord. :O Dat zijn beloningskaarten die je moet kiezen nadat je een blacklist rival verslagen hebt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Auto krijg je toch na dat je hem verslaat? en wat bedoelen jullie met "kaart"ik sta nu op Rank 8 in de Black List en ik heb er nog nooit van gehoord. :O Dat zijn beloningskaarten die je moet kiezen nadat je een blacklist rival verslagen hebt. En tussen die kaarten zit de auto van je tegenstander, ik heb die nooit MegaPilot. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Raar ik heb dat niet. Miss is dat dan niet op de Psp. ij mij (op de Psp dus) als je de vijhand heb verslagen krijg je ongeveer 10-50.000 Om een nieuwe wagen te kopen. de wagen van de verslagen baas zit dan ook tussen de auto's die je kan kopen. Zo heb ik dus nu alle wagens tot en met de Audi TT Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Raar ik heb dat niet. Miss is dat dan niet op de Psp.ij mij (op de Psp dus) als je de vijhand heb verslagen krijg je ongeveer 10-50.000 Om een nieuwe wagen te kopen. de wagen van de verslagen baas zit dan ook tussen de auto's die je kan kopen. Zo heb ik dus nu alle wagens tot en met de Audi TT Klopt. In NFS Most Wanted 5-1-0 zit dat systeem niet en zijn de dingen ook wat minder uitgebreid. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Nou dat is nog eens fijn! I'm a happy man! Reageren
thug Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 je moet heel de tijd een andere kaart proberen want de auto zit in één bepaalde kaarthet verandert nooit als je dat doet ken ik geen oplossing. Ik weet zelf ook wel dat ik telkens een andere kaart moet nemen Dat doe ik dan ook, maar 'k heb nooit de auto MegaPilot. ok maar je weet maar nooit . Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Woehoee 12de keer goede keer dans dans dansssss MegaPilot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.