Jump to content

Battlefield: Bad Company: reedem code voor m60

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey mensen,

Bij Battlefield Bad Company heb je FIND AL FIVE!! daarmee moet je speciale dingen doen om vijf wapens te kunnen krijgen.

Weet iemand wat de reedem code is voor de M60 te unlocken? (Een andere wapen is ook goed maar het liefst M60)

Ik doe dit omdat het bij mij niet lukt met de manier waarop ik de code moet krijgen. Kijk op www.battlefield.com voor meer info.

Alvast heel heel erg bedankt!!! :cya:

Moderators,Admins, gooi er maar een slotje op :slotje:

Bewerkt: door thegtaman
Geplaatst:

Als we de code geven, doen we aan warez omdat het juist de bedoeling is dat JIJ de code hebt. Ik heb die code, maar ik ga hem niet zeggen. Tevens kan je zo'n code maar 1 keer gebruiken, om ervoor te zorgen dat meer mensen B: BC gaan kopen.

Als we de code geven, doen we aan warez omdat het juist de bedoeling is dat JIJ de code hebt. Ik heb die code, maar ik ga hem niet zeggen. Tevens kan je zo'n code maar 1 keer gebruiken, om ervoor te zorgen dat meer mensen B: BC gaan kopen.

Maar het lukt niet met die email. Ik kan die code niet krijgen. :@:@:@:@:@

Hm, oke jammer dat je maar één keer kan gebruiken.

Geplaatst:

Maar het lukt niet met die email. Ik kan die code niet krijgen. :@:@:@:@:@

Hm, oke jammer dat je maar één keer kan gebruiken.

Mischien zit de email in je spam postvak.

Geplaatst:
Je moet een paar weken wachten voor die code te krijgen bij je e-mails ;)

Weken?!?! Er staat a few days

Geplaatst:

Altijd leuk om een lid in de diepte punt van warez in te zie gaan (maak je geen zorgen, ik doe ook aan warez :puh:). Nee, grapje! Is nooit leuk om zo'n lid te diepte in te zien gaan :cry:.

Altijd leuk om een lid in de diepte punt van warez in te zie gaan (maak je geen zorgen, ik doe ook aan warez :puh:). Nee, grapje! Is nooit leuk om zo'n lid te diepte in te zien gaan :cry:.

:puh: lol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...