FireFighter Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Hey mensen, Bij Battlefield Bad Company heb je FIND AL FIVE!! daarmee moet je speciale dingen doen om vijf wapens te kunnen krijgen. Weet iemand wat de reedem code is voor de M60 te unlocken? (Een andere wapen is ook goed maar het liefst M60) Ik doe dit omdat het bij mij niet lukt met de manier waarop ik de code moet krijgen. Kijk op www.battlefield.com voor meer info. Alvast heel heel erg bedankt!!! Moderators,Admins, gooi er maar een slotje op Bewerkt: 3 augustus 2008 door thegtaman Reageren
GTA Monster Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Als we de code geven, doen we aan warez omdat het juist de bedoeling is dat JIJ de code hebt. Ik heb die code, maar ik ga hem niet zeggen. Tevens kan je zo'n code maar 1 keer gebruiken, om ervoor te zorgen dat meer mensen B: BC gaan kopen. Reageren
FireFighter Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Als we de code geven, doen we aan warez omdat het juist de bedoeling is dat JIJ de code hebt. Ik heb die code, maar ik ga hem niet zeggen. Tevens kan je zo'n code maar 1 keer gebruiken, om ervoor te zorgen dat meer mensen B: BC gaan kopen. Maar het lukt niet met die email. Ik kan die code niet krijgen. :@:@ Hm, oke jammer dat je maar één keer kan gebruiken. Bewerkt: 1 augustus 2008 door thegtaman Reageren
Dieko Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Als we de code geven, doen we aan warez omdat het juist de bedoeling is dat JIJ de code hebt. Ik heb die code, maar ik ga hem niet zeggen. Tevens kan je zo'n code maar 1 keer gebruiken, om ervoor te zorgen dat meer mensen B: BC gaan kopen. Maar het lukt niet met die email. Ik kan die code niet krijgen. :@:@ Hm, oke jammer dat je maar één keer kan gebruiken. Mischien zit de email in je spam postvak. Reageren
Dastard Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Je moet een paar weken wachten voor die code te krijgen bij je e-mails Reageren
FireFighter Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Je moet een paar weken wachten voor die code te krijgen bij je e-mails Weken?!?! Er staat a few days Reageren
GTA Monster Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Altijd leuk om een lid in de diepte punt van warez in te zie gaan (maak je geen zorgen, ik doe ook aan warez ). Nee, grapje! Is nooit leuk om zo'n lid te diepte in te zien gaan . Reageren
FireFighter Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Altijd leuk om een lid in de diepte punt van warez in te zie gaan (maak je geen zorgen, ik doe ook aan warez ). Nee, grapje! Is nooit leuk om zo'n lid te diepte in te zien gaan . lol Bewerkt: 3 augustus 2008 door thegtaman Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Google and you will find. Warez for life. Reageren
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Waarom hebben jullie het over Warez? Ik zie niks Warez hier aan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.