Jump to content

Infernus


Mr_smith

Recommended Posts

als ik bij star juncion rij in welke auto moet ik dan rijden om een infernus tegen te komen. want ik kom er nog steeds geen tegen en heb er al lang rondgereden

ja ik ken dat; een hele tijd zoeken, maar niets vinden :N

gewoon lekker doorgamen dan kom je er vanzelf eentje tegen ;) en dan alles op alles zetten om hem te pakken te krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

zijn maar 2 manieren om een infernus te hebben via bernie of via stelen van één voor stevie mensen die zeggen dat ze er altijd zien rondrijden verwarren hem met de turismo. Of ze hebben er één (zoals ik) en als ze met hun infernus rondrijden zien ze er nog zo rijden dat kan ook.

Bewerkt: door freestyla
Link to comment
Delen op andere websites

je moet een paar races voor brucie winnen en dan kom je er wel 1 tegen in een race

Ja wat 'end of the riot' zegt is waar , ik had laatst een paar races gedaan toen had ik een Turismo ik wou nog

even langs de pay and spray toen zag ik daar een Infernus staan . :engel:

Greetz Liberty-city10

post-97566-1217789154.jpg

post-97566-1217789163.jpg

post-97566-1217789171.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

nee

neem een auto en neem kiki mee naar een afspraak.

onderweg moet je kiki bang maken door naar buiten te schieten bijvoorbeeld

als ze bang is vlucht ze weg en dan is je auto bulletproof

thanks voor de tip

Link to comment
Delen op andere websites

nee

neem een auto en neem kiki mee naar een afspraak.

onderweg moet je kiki bang maken door naar buiten te schieten bijvoorbeeld

als ze bang is vlucht ze weg en dan is je auto bulletproof

Offtopic: Is ie dan voor altijd bulletproof? Ook als je hem opslaat?

Groeten,

Link to comment
Delen op andere websites

heb ik geprobeert maar ik krijg alleen van de sportwagens dan een banshee corquette of een comet en nooit een infernus

Ik ben vroegr altijd banshee's tegengekomen maar het lukt me de laatste tijd niet meer×D Wat moet ik doen ik wil een banshee cabrio uitvoering maar ik kan ze gewoon echt niet emer vinden×D Iemand tips? :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
heb ik geprobeert maar ik krijg alleen van de sportwagens dan een banshee corquette of een comet en nooit een infernus

Ik ben vroegr altijd banshee's tegengekomen maar het lukt me de laatste tijd niet meer×D Wat moet ik doen ik wil een banshee cabrio uitvoering maar ik kan ze gewoon echt niet emer vinden×D Iemand tips? :D

Dit gaat over een Infernus!

Link to comment
Delen op andere websites

Heeeee !! Ik heb gewoon de Infernus Glitch gebruikt!

Hier de link: http://www.youtube.com/watch?v=AFRgfAh6dTo.

Hij werkt echt (bij mij in 1 keer). :dans:

Ik heb wel een route gekozen, hier de SnapMap: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...498,149|503,143.

Ik hoop dat het jullie lukt. (De start van de route is je huis op South- Bohan)

Gr. :duh:

Bewerkt: door Sweetness
Link to comment
Delen op andere websites

heb ik geprobeert maar ik krijg alleen van de sportwagens dan een banshee corquette of een comet en nooit een infernus

Ik ben vroegr altijd banshee's tegengekomen maar het lukt me de laatste tijd niet meer×D Wat moet ik doen ik wil een banshee cabrio uitvoering maar ik kan ze gewoon echt niet emer vinden×D Iemand tips? :D

Kijk eens rond op het derde eiland meschien heb je daar kans want daar zie ik regelmatig ergens een banshee cabrio staan. :engel::engel:

geloof me of geloof me niet.

hij staat bij een fabriek. :puh::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...