Time Fighter Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Wat is de beste gratis host met weinig reclame? Reageren
juul Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 (bewerkt) :rolleyes: :rolleyes: Lycos en freewebs of telenet.be maar je moet wel een telenet internet aansluiting hebben ik denk niet dat je lycos weinig reclame kan noemen :rolleyes: :rolleyes: Bewerkt: 17 maart 2005 door juul Reageren
Thabit Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 :rolleyes: :rolleyes: Lycos en freewebs of telenet.be maar je moet wel een telenet internet aansluiting hebben ik denk niet dat je lycos weinig reclame kan noemen :rolleyes: :rolleyes: Idd, op freewebs.com het je haast geen reclame, helemaal niet op je site. Reageren
Vinewood Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 er is een nog betere host http://freeownhost.com/members/login.php ik gebruik hem en ik vindt hem aardig goed Reageren
X-TX Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 (bewerkt) Sinds wanneer mag je links plaatsen op het forum? Kunnen jullie dit niet via e-mail of msn doen. Verder kies ik voor Tripod Lycos. Bewerkt: 17 maart 2005 door X-TX14-2 Reageren
Ewoud Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Sinds wanneer mag je links plaatsen op het forum? Kunnen jullie dit niet via PM of msn doen.Verder kies ik voor Tripod Lycos. -Links die naar site's linken welke problemen kunnen veroorzaken worden direct bestraft. -Reclame maken voor een site is verboden (dus ook niet toegestaan in je handtekening) Ook via PM is dit verboden. Valt onder geen van die regels dus het mag in dit geva. Ewoud RTR(read the rules) Reageren
X-TX Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 (bewerkt) -Reclame maken voor een site is verboden (dus ook niet toegestaan in je handtekening) Ook via PM is dit verboden. Oke dat van PM had ik ook fout. Bewerkt: 17 maart 2005 door X-TX14-2 Reageren
Timotees Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 dit heeft 3 minuten eerder ewout al gezegd Reageren
X-TX Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 dit heeft 3 minuten eerder ewout al gezegd Ja dat klopt, alleen hij zei zelf: -Reclame maken voor een site is verboden (dus ook niet toegestaan in je handtekening) Ook via PM is dit verboden. En hier allemaal links plaatsen is ook reclame Reageren
THUNDER Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 dit heeft 3 minuten eerder ewout al gezegd jij hebt ook reclame in je handtekening Reageren
Vinewood Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 (bewerkt) links naar andere gtaforums. gta site's mag niet hoor verder mag je gewoon links plaatsen als het maar niet over een andere gta site gaat Bewerkt: 17 maart 2005 door vinewood Reageren
BrokenTable Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 links naar andere gtaforums. gta site's mag niet hoorverder mag je gewoon links plaatsen als het maar niet over een andere gta site gaat Ook niet naar sites met verkeerde bedoelingen. Ook zeker niet toegestaan zijn links waarbij iemand geld per click krijgt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.