Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

iemand die met me n battle wil doen? :D

Onderwerp: voertuigen (auto, vliegtuig, ...)

Soort design: Signature

Size design: 500x150

Render: ja

Animatie: nee

Premade: dat mag :Y

Tijd van inlevering: zo snel mogelijk

Opmerking: liefst iemand met nog niet al te veel ervaring of hoge plaats in de ranking, ik ben nog maar een beginnende fotoshopper :D

ik ben nu aan mijn signature bezig, ik lever de mijne in na diegene die met me wil battlen ^_^

ik hoop op een kandidaat! :D

:cya:

Geplaatst:

Ik wil wel meedoen maar ik heb nog een battle die over 2 dagen afgelopen is.

Kan ik deze reserveren?

MVG PiekeTheCat :)

Geplaatst:

ok, dat's goed ^_^

dan kan je als de battle is afgelopen en je nieuwe signature af is hem hier posten.

daarna zal ik de mijne posten, en dan kan het stemmen beginnen :D

ik kijk d'r naar uit :puh:

Geplaatst:
Ik wil wel meedoen maar ik heb nog een battle die over 2 dagen afgelopen is.

Kan ik deze reserveren?

MVG PiekeTheCat :)

Ah! je bent me voor :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn is klaar!

Dit is echt de beste sig die ik ooit gemaakt heb!

Ook de eerste keer dat ik met C4D's werk.

Nouja hier is ie 8) :

post-94766-1217620360.jpg

Ik vind hem echt fantastisch!

Mvg PTC :).

@Hieronder:Jij ook succes! ;)

@Nog eens edit hieronder:Die render wou ik eerst ook gebruiken maar je kon er niet goed C4D's in verwerken. :puh:

Bewerkt: door PiekeTheCat
Geplaatst:

ok ^_^

Senneken:

newestonecopyjm8.jpg

PiekeTheCat:

post-94766-1217620360.jpg

wil er een moderator dan aub de titel van dit topic aanpassen? :D

dan kan het stemmen beginnen.

suc6 aan Pieke :cya:

Sorry Pieke maar mijn stem gaat naar Senneken Ik vind zijn auto er mooi bij gemaakt

Ik zal de sig van Senneken wel mooier vinden omdat hij gevorderder is met c4d dan Pieke

Ik ga dus voor senneken

1-0

Senneken: Mooie auto in een Mooie Sig met meerdere bewerking en in de achtergrond nog mooi verwerkt.

Pieke: Een Mooie Sig alleen de auto gaat iets teveel over in de achtergrond. Maar toch Pieke KUTGW ga oefenen met C4D's.

Alleen hoor ik nu dat Senneken niet met C4D heeft gedaan.

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Senneken:

Je hebt uiteraard een mooie sig, ik vind het lettertype goed verwerkt in het sig, een mooie auto en ook mooi gebrusht op de achtergrond, de sig is een mooi geheel. Verder is de border goed, en de het audi teken (Achtergrond) is ook goed verwerkt in je sig: Een 8.7 krijg je van mij, Keep up the good work :).

PiekeTheCat:

Je heb echt een mooie staaltje werk hier, de auto is prachtig verwerkt in de sig met C4D's. Heel mooi hoe de auto uit de sig springt, je naam is goed verwerkt, zelf zou ik voor een ander lettertype hebben gekozen maar dat maakt niet zoveel uit. De auto is zeer goed verwerkt in de achtergrond, het enige kleine minpuntje vind ik de soort van smudge strepen boven aan de sig (Die over de auto gaan). Ik zou de stukken die over de auto gaan hebben weggegumt. Dit is echt een van de beste sigs van je, een 9.3, KUTGW :).

Het was moeilijk om tussen deze 2 te kiezen omdat het allebij's hele goede sigs zijn, maar omdat ik de sig van PiekeTheCat net iets mooier vind ga ik voor zijn sig.

Vote: PiekeTheCat

Geplaatst:

Ik stem op PiekeTheCat. Ik vind zijn sig mooier dat die van Senneken, die overigens zeker niet lelijk is! Die van Pieke spreekt me gewoon meer aan dan die van senneken. ^_^

Vote: PiekeTheCat :Y

Even de tussenstand:

Senneken: 1

PiekeTheCat: 2

Spannend! :dans:

@Bigstijn:Idd,die strepen over de auto vond ik ook niet zo mooi maar als ik dat weggumde kreeg ik een lelijk effect over de auto vandaar dus.

Maarja ik ben er zelf nog steeds heel tevreden over! :dans:

Edit:Ik heb de strepen mooi weggegumd gekregen,kijk in mijn signature! :D

Ik heb deze niet in de battle sig veranderd! ;)

Bewerkt: door PiekeTheCat
Geplaatst:

Ik moest van PiekeThe Poes dit topic bumpen, dus dat doe ik, met hoop op stemmen voor mij :D

iedereen die hier nog langskomt tussen nu en 12 u vannacht, MOET stemmen!

we hebben nog maar 3 votes, en we zouden er graag nog wat bij krijgen ^_^

dus people: VOTE PLEASE :dans:

Geplaatst:

Laat ik maar weer eens stemmen, als eerste hebben jullie allebei prachtige signatures! Het is moeilijk om te kiezen.

Senneke

Prachtige signature, alles past mooi bij elkaar het licht blauwe van de sport wagen komt mooi terug in je background (achtergrond). Wat ik ook een erg mooi punt vind zijn je font(s), deze heb je zeer mooi gemaakt! Verder had ik toch liever gezien dat je de auto wat meer in je background had ingeblend.

PiekeTheCat

Ook een prachtig werkje, vooral voor je eerste C4D! Ik vind deze signature de beste die je ooit hebt gemaakt, op dat gebied ga je echt met sprongen vooruit! De sport wagen bij jou is mooi ingeblend in de C4D background, verder passen de kleuren gewoon goed bij elkaar, ook je font vind ik op een leuke manier in je signature geplaatst, het zwarte als buitenrand en binnen het witte komt mooi terug in je signature, al kon die zwarte lijn om ''PiekeTheCat'' naar mijn menig wel wat dunner.

Stem: PiekeTheCat

Geplaatst:

Beetje uitleg over de dikke rand om de tekst:

Ik heb hem zo dik gedaan omdat je hem anders niet goed kon lezen.

Dan leek het gewoon op een brush :7

Stand:

Senneken: 1

PiekeTheCat: 3

Zozo Senneken je hebt nog 45 minuten om meer stemmen als mij te krijgen :puh:

Mvg PTC. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...