gammie_ Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Ik heb vanmiddag weer wat geknutseld, het zijn 2 verschillende signatures (met dezelfde render), van de 2de signature heb ik 2 versies. Signature 1: Signature 2: Signature 2 (2de versie): Rate's en tips zijn welkom Reageren
.Senne Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 mooie signatures! bij de eerste zie ik een piano, klopt dat? als dat klopt vind ik die zeker fijn ingewerkt, en met de partituren op da achtergrond wordt dat een mooi geheel, waar de render mooi uitkomt. je tekst 'the old style' vind ik er ook wel mooi bij passen, alleen had je er beter voor gezorgd dat de tekst een beetje in 3D stond, door de zijkant recht te zetten en niet schuin (ik bedoel dan niet de onderkant, die gaat mooi mee met de lijnen van de achtergrond. ook je naam had beter een beetje anders gestaan naar mijn mening, maar dat stoort niet echt. voor de eerste een 9/10 tussen de tweede en derde zie ik weinig verschil, buiten boven z'n rechter schouder. wat er links staat kan ik niet echt goed zien, die oranje dingen.. voor de rest vind ik ze ook zeer goed gedaan. tweede en derde: 8.5/10 goed werk dus Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Hmm, wat een mooie sigs weer zeg! De eerste is idd heel mooi gemaakt met die piano! Van de 2e sig vind ik de eerste het mooist, de 2e versie vind ik wat minder dan de eerste. Ook hier heb je wee leuke effecten gebruikt! Ze zijn eigenlijk allemaal wel een dikke 9 waard! Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Bedankt voor jullie ratings . Toch nog uit verveling een nieuwe gemaakt, die ik als signature ook daadwerkelijk wil gaan gebruiken 1 2 3 Rate's en tips zijn weer welkom. Oja en welke vinden jullie het beste gelukt? Kan namelijk niet kiezen Reageren
.Senne Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 ik vind de tweede er het best uitzien weer leuke sigs btw Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Lettertype: 8,93333333333333 Plaatsing: 9 Face: 8,9 Kleur: 8,9 Render: 9,83333333333333 Plaatsing: 9,5 Mooiheid: 10 Ingeblend: 10 Border: 9 Stijl: 9 Dikte: 9 Kleur: 10 Stijl: 10 Verdeling: 10 Achtergrond: 10 Effecten: 9,7 Overige: 9,4 Bonuspunten: Commentaar: (Signature 2, Versie 1) Een geweldige signature! Veel mooie effecten, goede kleuren en een moi lettertype. Het enige minpuntje is de stijl van "gammie_". Die staat er wat overduidelijk op. Ga zo door! KUTGW! TOTAAL: 9,552382 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures Mvg, Flitskikker Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Bedankt voor je rate Ik heb onderhand al een hele overdosis signatures geplaatst Alleen heb ik toch nog wel altijd moeite met me naam, niet alleen de plaatsing maar soms ook toch wel een leuk stijltje, als iemand daar nog tips voor weet, dan hoor ik die graag! Reageren
bombaah Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 YEAH !!! Dit is gewoon mooi van mij een: 9.1436/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.