Jump to content

GTA N00bmode V2.0 geinstalleerd en SA doet het niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb net GTA N00bmode V2.0 geinstalleerd op mijn computer,

Maar nu start ik Grand Theft Auto: San Andreas ( versie 1 ) en hij laad gewoon het spel maar als je in je Safe House moet komen dan stopt hij ermee en krijg ik een fout melding.

Ik weet dat jullie hier niet verantwoordelijk voor zijn ofz.

Maar zou iemand mij kunnen helpen, Hoe ik bijv. dat bestandje moet Deinstalleren?

Bijvoorbaat dank

Rob

Geplaatst:

Als je het goed gedaan hebt dan heb je eerst back-ups gemaakt van de bestanden die de n00bmod vervangt / overschrijft. Plaats deze back-ups terug en het spel zou weer moeten werken. N00bmod bevat trouwens wel meer bugs, ik raad je aan die mod niet te gebruiken.

Als je het niet goed gedaan hebt dan heb je dus geen back-ups gemaakt, dan moet je het spel eerst verwijderen (uninstall) en opnieuw installeren. Zorg er wel voor dat de gehele map GTA San Andreas (Program Files > Rockstar Games) is verwijderd ná uninstall (anders ná uninstall handmatig verwijderen). Succes ^_^

Geplaatst:
Als je het goed gedaan hebt dan heb je eerst back-ups gemaakt van de bestanden die de n00bmod vervangt / overschrijft. Plaats deze back-ups terug en het spel zou weer moeten werken. N00bmod bevat trouwens wel meer bugs, ik raad je aan die mod niet te gebruiken.

Als je het niet goed gedaan hebt dan heb je dus geen back-ups gemaakt, dan moet je het spel eerst verwijderen (uninstall) en opnieuw installeren. Zorg er wel voor dat de gehele map GTA San Andreas (Program Files > Rockstar Games) is verwijderd ná uninstall (anders ná uninstall handmatig verwijderen). Succes ^_^

Dat noem ik nou eens moeite doen. :7 Ik heb na 5 Minuten spelen met de N00bmod het weer verwijderdt. :7 Was saai. :ch:

Geplaatst:

Dat noem ik nou eens moeite doen. :7 Ik heb na 5 Minuten spelen met de N00bmod het weer verwijderdt. :7 Was saai. :ch:

Het lukt nu wel om hem te spelen,

Maar je kan alleen New Game,

Maar ik wil de GTA Noob mod nu weer verwijderen

Alleen ik heb geen back ups gemaakt :bonk:

Kan ik de mod verwijderen zonder dat ik gta helemaal moet deinstalleren?

bvd

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, zie m'n vorige reactie. :7

En installeren is in 5 a 10 minuten gefixed. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

oké ik ga hem vandaag opnieuw installeren,

Moet ik nog iets 'speciaals' doen zodat die GTA Noob Mod er niet op blijft zitten ofz.?

bvd

Geplaatst:

Moet ik nog iets 'speciaals' doen zodat die GTA Noob Mod er niet op blijft zitten ofz.?

bvd

Nee. Alleen helemaal opnieuw installeren is perfect. Maar als je GTA SA weer ge-installeerdt hebt, maak dan een nieuwe map. Bijv. GTA SA Back-Up, SA Back-Up verzin maar iets. :Y Nou als je dat gedaan hebt ga je naar Program Files, Rockstar Games, GTA San Andreas. En dan kopieër je alle Bestanden van GTA, en plakt het in de Back-Up. Dat doe ik altijd dan hoef ik mijn SA niet meer opnieuw te installeren. :7

Geplaatst:

bvd

Nee. Alleen helemaal opnieuw installeren is perfect. Maar als je GTA SA weer ge-installeerdt hebt, maak dan een nieuwe map. Bijv. GTA SA Back-Up, SA Back-Up verzin maar iets. :Y Nou als je dat gedaan hebt ga je naar Program Files, Rockstar Games, GTA San Andreas. En dan kopieër je alle Bestanden van GTA, en plakt het in de Back-Up. Dat doe ik altijd dan hoef ik mijn SA niet meer opnieuw te installeren. :7

oké dankje wel _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...