Robbieme Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Hey, Ik heb net GTA N00bmode V2.0 geinstalleerd op mijn computer, Maar nu start ik Grand Theft Auto: San Andreas ( versie 1 ) en hij laad gewoon het spel maar als je in je Safe House moet komen dan stopt hij ermee en krijg ik een fout melding. Ik weet dat jullie hier niet verantwoordelijk voor zijn ofz. Maar zou iemand mij kunnen helpen, Hoe ik bijv. dat bestandje moet Deinstalleren? Bijvoorbaat dank Rob Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Als je het goed gedaan hebt dan heb je eerst back-ups gemaakt van de bestanden die de n00bmod vervangt / overschrijft. Plaats deze back-ups terug en het spel zou weer moeten werken. N00bmod bevat trouwens wel meer bugs, ik raad je aan die mod niet te gebruiken. Als je het niet goed gedaan hebt dan heb je dus geen back-ups gemaakt, dan moet je het spel eerst verwijderen (uninstall) en opnieuw installeren. Zorg er wel voor dat de gehele map GTA San Andreas (Program Files > Rockstar Games) is verwijderd ná uninstall (anders ná uninstall handmatig verwijderen). Succes Reageren
GTA Haas Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Als je het goed gedaan hebt dan heb je eerst back-ups gemaakt van de bestanden die de n00bmod vervangt / overschrijft. Plaats deze back-ups terug en het spel zou weer moeten werken. N00bmod bevat trouwens wel meer bugs, ik raad je aan die mod niet te gebruiken.Als je het niet goed gedaan hebt dan heb je dus geen back-ups gemaakt, dan moet je het spel eerst verwijderen (uninstall) en opnieuw installeren. Zorg er wel voor dat de gehele map GTA San Andreas (Program Files > Rockstar Games) is verwijderd ná uninstall (anders ná uninstall handmatig verwijderen). Succes Dat noem ik nou eens moeite doen. Ik heb na 5 Minuten spelen met de N00bmod het weer verwijderdt. Was saai. Reageren
Robbieme Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Als je het goed gedaan hebt dan heb je eerst back-ups gemaakt van de bestanden die de n00bmod vervangt / overschrijft. Plaats deze back-ups terug en het spel zou weer moeten werken. N00bmod bevat trouwens wel meer bugs, ik raad je aan die mod niet te gebruiken.Als je het niet goed gedaan hebt dan heb je dus geen back-ups gemaakt, dan moet je het spel eerst verwijderen (uninstall) en opnieuw installeren. Zorg er wel voor dat de gehele map GTA San Andreas (Program Files > Rockstar Games) is verwijderd ná uninstall (anders ná uninstall handmatig verwijderen). Succes Dat noem ik nou eens moeite doen. Ik heb na 5 Minuten spelen met de N00bmod het weer verwijderdt. Was saai. Het lukt nu wel om hem te spelen, Maar je kan alleen New Game, Maar ik wil de GTA Noob mod nu weer verwijderen Alleen ik heb geen back ups gemaakt Kan ik de mod verwijderen zonder dat ik gta helemaal moet deinstalleren? bvd Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Nee, zie m'n vorige reactie. En installeren is in 5 a 10 minuten gefixed. Bewerkt: 29 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Robbieme Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Nee, zie m'n vorige reactie. En installeren is in 5 a 10 minuten gefixed. oké ik ga hem vandaag opnieuw installeren, Moet ik nog iets 'speciaals' doen zodat die GTA Noob Mod er niet op blijft zitten ofz.? bvd Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Nee, zie m'n vorige reactie. En installeren is in 5 a 10 minuten gefixed. oké ik ga hem vandaag opnieuw installeren, Moet ik nog iets 'speciaals' doen zodat die GTA Noob Mod er niet op blijft zitten ofz.? bvd Nee. Alleen helemaal opnieuw installeren is perfect. Maar als je GTA SA weer ge-installeerdt hebt, maak dan een nieuwe map. Bijv. GTA SA Back-Up, SA Back-Up verzin maar iets. Nou als je dat gedaan hebt ga je naar Program Files, Rockstar Games, GTA San Andreas. En dan kopieër je alle Bestanden van GTA, en plakt het in de Back-Up. Dat doe ik altijd dan hoef ik mijn SA niet meer opnieuw te installeren. Reageren
Robbieme Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Nee, zie m'n vorige reactie. En installeren is in 5 a 10 minuten gefixed. oké ik ga hem vandaag opnieuw installeren, Moet ik nog iets 'speciaals' doen zodat die GTA Noob Mod er niet op blijft zitten ofz.? bvd Nee. Alleen helemaal opnieuw installeren is perfect. Maar als je GTA SA weer ge-installeerdt hebt, maak dan een nieuwe map. Bijv. GTA SA Back-Up, SA Back-Up verzin maar iets. Nou als je dat gedaan hebt ga je naar Program Files, Rockstar Games, GTA San Andreas. En dan kopieër je alle Bestanden van GTA, en plakt het in de Back-Up. Dat doe ik altijd dan hoef ik mijn SA niet meer opnieuw te installeren. oké dankje wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.