SNIPER44 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Hallo iedereen. Zelf heb ik GTA IV niet maar ik ga af en toe naar een vriend die dat wel heeft en dan spelen we samen GTA IV. Zelf heb ik al op filmpjes gezien dat spelers zo een pilotenbril dragen. Ik & mijn vriend hebben het spel al uit en we vroegen ons af waar we zo'n bril kunnen kopen. We zijn al in Perseus geweest dan die winkel op het 2e eiland "Modo" of zoiets, gesitueerd in het noorden. En ook al in de russian shop. En we konden die bril niet vinden en we hebben nogtans goed gekeken. Kan iemand mij/ons helpen? Thanx Bewerkt: 29 juli 2008 door SNIPER44 Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Hallo iedereen.Zelf heb ik GTA IV niet maar ik ga af en toe naar een vriend die dat wel heeft en dan spelen we samen GTA IV. Zelf heb ik al op filmpjes gezien dat spelers zo een pilotenbril dragen. Ik & mijn vriend hebben het spel al uit en we vroegen ons af waar we zo'n bril kunnen kopen. We zijn al in Perseus geweest dan die winkel op het 2e eiland "Modi" of zoiets, gesitueerd in het noorden. En ook al in de russian shop. En we konden die bril niet vinden en we hebben nogtans goed gekeken. Kan iemand mij/ons helpen? Thanx mischien unlocken of bij je thuis Reageren
IV trailer Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Let wel dat niet alle dingen in promotie filmpjes ook in het daadwerkelijke spel zitten. Wellicht kan je een voorbeeld plaatsen van een filmpje met die bril ter illustratie. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Deze kun je kopen bij de Russian Clothes Shop. Dat is tenminste de enigste winkel waar ze brillen verkopen. Dus ik zou zeggen, neem daar een een kijkje. Je kunt, als ik me niet vergis, glasses kopen, en sun glasses. De brillen vind je overigens links als je binnenkomt, bij de balie. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Deze kun je kopen bij de Russian Clothes Shop. ebn daar al vaak geweest maar nog nooit gezien Reageren
Joriz Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ebn daar al vaak geweest maar nog nooit gezien In een rek naast de kassa kun je brillen vinden. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ebn daar al vaak geweest maar nog nooit gezien In een rek naast de kassa kun je brillen vinden. nog nooit gemerkt eingelijk Reageren
Johan112 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Zonglasses on zonglasses on Mjah ontopic: Volgens mij kan ej deze niet krijgen , kijk want je kan ook geen horloge's. Reageren
Wienish Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Zonglasses on zonglasses on Mjah ontopic: Volgens mij kan ej deze niet krijgen , kijk want je kan ook geen horloge's. Idd.. Het is net zoiets als de halve handschoenen: Te vinden in verschillende trailers en andere films maar niet in de game zelf. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Er zijn wel brillen ga naar de russianshop op het eerste eiland naast de kassa staat een rek met brillen, je ziet ze zelf wel Reageren
Wienish Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Er zijn wel brillenga naar de russianshop op het eerste eiland naast de kassa staat een rek met brillen, je ziet ze zelf wel Ja, er zijn ook wel brillen, maar menneer de topicstarter vraagt naar pilotenbrillen, en die zijn er niet Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Zonglasses on zonglasses on Mjah ontopic: Volgens mij kan ej deze niet krijgen , kijk want je kan ook geen horloge's. Idd.. Het is net zoiets als de halve handschoenen: Te vinden in verschillende trailers en andere films maar niet in de game zelf. Psst, op de DVD van IV staan de handschoentjes zelfs ook nog op Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 dat weet ik niet kweet niet eens hoe zo'n pilootbroil eruit ziet Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 dat weet ik nietkweet niet eens hoe zo'n pilootbroil eruit ziet Als een bril lijkt mij xD Reageren
Wienish Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) dat weet ik nietkweet niet eens hoe zo'n pilootbroil eruit ziet Hey verrek, ik had me zo'n pilotenbril heel anders voorgesteld o.O Die is er dus wél, in de Russian Shop (op de straat waar je ook je huis in Broker hebt/had) Edit: lekker toevallig dat ik en Ferry 'tzelfde plaatje hebben Bewerkt: 29 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.