rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ziet er als een normale bril eruit in gta4 Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 dat weet ik nietkweet niet eens hoe zo'n pilootbroil eruit ziet Hey verrek, ik had me zo'n pilotenbril heel anders voorgesteld o.O Die is er dus wél, in de Russian Shop (op de straat waar je ook je huis in Broker hebt/had) Edit: lekker toevallig dat ik en Ferry 'tzelfde plaatje hebben Ik was eerder, lalalala Reageren
Wienish Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ziet er als een normale bril eruit in gta4 Ja, ik zat al helemaal te denken met zo'n maffe duikbril enzo :') Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 het is dus zo'n bril dat ik dus al gezien heb en bedoeld heb. Ondertussen weet ik wel al waar ie is --> russian clothes shop. Hartelijk dank iedereen die mij geholpen heeft Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 ik vindt die vliegtuig bril toch belachelijk Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 ik vindt die vliegtuig bril toch belachelijk Ik vind hem niet echt belachelijk, heb hem wel eens een paar keer opgedaan. (In het echt) Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 ik vindt die vliegtuig bril toch belachelijk Ik vind hem niet echt belachelijk, heb hem wel eens een paar keer opgedaan. (In het echt) zit dat lekker ? Reageren
freestyla Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 het is zeer simpel te vinden staat vlak bij de kassa in russian shop in zo brillenrekje dat je meestal in winkels ziet en dat je in het echt kunt rond draaien (in spel niet) je kan er een gewoone bril of zonne bril (wat men hier pilotenbril noemt vraag me niet waarom) kopen. als je al in de russian shop hebt gezocht heb je tog niet goed gekeken hoor Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 met die bril kan je leuke foute outfit maken xD Reageren
Valto Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 met die bril kan je leuke foute outfit maken xD Zonder bril zal dit ook heus wel lukken hoor xD Reageren
Wienish Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 ik vindt die vliegtuig bril toch belachelijk Ik vind hem niet echt belachelijk, heb hem wel eens een paar keer opgedaan. (In het echt) zit dat lekker ? Ik heb er een paar keer eentje op gehad, een vriendin van me heeft er 3 xD 't zit ruim qua zicht, en 't is niet echt over- dreven zwaar, dus 't is wel lekker. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 het lijkt echt een hippie bril xD sommige dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.