gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 mijn ps3 doet raar ben online aan het spelen en opeens kan ik niets meer doen hoe komt dat? (wist niet waar het moet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Haal de stroom is 10 sec van je internet kastje af. Misschien wat meer info geven zou handig zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Haal de stroom is 10 sec van je internet kastje af. Misschien wat meer info geven zou handig zijn is al klaar was m'n cotroller aan het opladen trek de kabel eruit en hij gaat weer zeer vreemd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 mijn ps3 doet raar ben online aan het spelen en opeens kan ik niets meer doen hoe komt dat?(wist niet waar het moet Volgend keer als je vragen hebt over de ps3 moet je hier posten klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 mijn ps3 doet raar ben online aan het spelen en opeens kan ik niets meer doen hoe komt dat?(wist niet waar het moet Volgend keer als je vragen hebt over de ps3 moet je hier posten klik ok bedankt maar nog even en probleem wil een online game startten maar hij blijft laden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 bij mij deed die ook een keer niets meer kreeg geen enkele missie meer etc. toen ben ik overnieuw begonne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.