Sprunk Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Voor een battle: Zit er al verbetering in ten opzichte van mijn vorige sig(s), en wat kan ik nog meer verbeteren? Dus graag wat rate's en comments! Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Hoe heb je die lijntjes gemaakt? :O Rate: Deze is inderdaad beter dan je vorige sigs,alleen vind ik de achtergrond (nogsteeds) niet mooi. Ook kon je een leuk licht effect erin zetten. Voor de rest is het echt een gelukte sig! Rate:7.5/10 MVG PiekeTheCat Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Bedankt voor je rate! Die lijntjes dat is gemaakt met gedownloade brushes. Voor brushes kun je kijken op bijvoorbeeld deviantart of op deze site. en heb je dan toevallig nog wat tips voor een goede achtergrond? Bewerkt: 30 juli 2008 door Sprunk Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Bedankt voor je rate!Die lijntjes dat is gemaakt met gedownloade brushes. Voor brushes kun je kijken op bijvoorbeeld deviantart of op deze site. en heb je dan toevallig nog wat tips voor een goede achtergrond? heel mooi gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.