Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, ik was bezig met een eiland.. Hij is af alleen een beetje te plat.. Ik ga er bomen enzo opzetten, een huisje en een kleine haven dus nog zwaar in WIP :D

Voorproefje:

eilandtl5.png

EDIT: Ingame gezet door BC!!

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:

Hey Tim is die screen fout gegaan ofzo? nu is het net Big CJ on foot :schater::schater: ! Maar mooi gedaan maak er een paar heuveltjes in en dan is hij klaar om in SAS te zeten en natuurlijk vrij maar BC7 maakt er een CLEO mod bij dat er wapens en voertuigen spawnen. boten bijv.

Hey Tim is die screen fout gegaan ofzo? nu is het net Big CJ on foot :schater::schater: ! Maar mooi gedaan maak er een paar heuveltjes in en dan is hij klaar om in SAS te zeten en natuurlijk vrij maar BC7 maakt er een CLEO mod bij dat er wapens en voertuigen spawnen. boten bijv.

Wat is SAS?

en @TS

Hoe doe je zoiets? Hoe maak je dat, en met welk programma? :O

Bewerkt: door gtaa
Wat is SAS?

SAS? Kijk maar in mijn Signature (handtekening) en dan kun je zien wat SAS is klik maar eens op het plaatje dan kom je verder bij SAS.

en @TS

Hoe doe je zoiets? Hoe maak je dat, en met welk programma? :O

Gewoon met Sketchup en de programma's voor he ingame zetten? daarvoor moet je bij BC7 zijn of natuurlijk ons eigen Puma

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

ziet er leuk uit probeer misschien ook een savepunt bij het huisje te zetten

dan heeft cj een prive eiland

grz keessie :cya:

Geplaatst:
ziet er leuk uit probeer misschien ook een savepunt bij het huisje te zetten

dan heeft cj een prive eiland

grz keessie :cya:

Dit eiland is eigenlijk ingame gezet voor GTA:SAS (zie Sign) Maar het kan wel dmv cleo omdat we bij SAS toch meerdere soorten van mods gebruiken.

zoals

• CLEO
  • MPACK
  • Player.DAT

Maar dan weet jij dat ook :bier::bier:

Geplaatst:

Dingen voor SAS graag in het SAS topic plaatsen.

Niet voor elk los onderdeel een apart showroom topic maken.

:slotje:

Geplaatst:

Maar eigenlijk is dit voor SAS en voor de gewone SA.

Maar ik dacht ik zeg even dat hij dat ook weet.

Geplaatst:

Dit eiland word nog aangepast, eerst was het eiland ergens anders voor.. Maar ik ga nog de bovenkant minder plat maken en ik ga er nog een zand weg een haven en een huis bij maken en mechien nog een plek waar je op het eiland kan komen ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...