Timske Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Hallo, ik was bezig met een eiland.. Hij is af alleen een beetje te plat.. Ik ga er bomen enzo opzetten, een huisje en een kleine haven dus nog zwaar in WIP Voorproefje: EDIT: Ingame gezet door BC!! Bewerkt: 29 juli 2008 door Timske
NickyHendriks Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Hey Tim is die screen fout gegaan ofzo? nu is het net Big CJ on foot ! Maar mooi gedaan maak er een paar heuveltjes in en dan is hij klaar om in SAS te zeten en natuurlijk vrij maar BC7 maakt er een CLEO mod bij dat er wapens en voertuigen spawnen. boten bijv.
gtaa Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Hey Tim is die screen fout gegaan ofzo? nu is het net Big CJ on foot ! Maar mooi gedaan maak er een paar heuveltjes in en dan is hij klaar om in SAS te zeten en natuurlijk vrij maar BC7 maakt er een CLEO mod bij dat er wapens en voertuigen spawnen. boten bijv. Wat is SAS? en @TS Hoe doe je zoiets? Hoe maak je dat, en met welk programma? :O Bewerkt: 29 juli 2008 door gtaa
NickyHendriks Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Wat is SAS? SAS? Kijk maar in mijn Signature (handtekening) en dan kun je zien wat SAS is klik maar eens op het plaatje dan kom je verder bij SAS. en @TSHoe doe je zoiets? Hoe maak je dat, en met welk programma? :O Gewoon met Sketchup en de programma's voor he ingame zetten? daarvoor moet je bij BC7 zijn of natuurlijk ons eigen Puma Bewerkt: 29 juli 2008 door zamg0d1
keessie Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 ziet er leuk uit probeer misschien ook een savepunt bij het huisje te zetten dan heeft cj een prive eiland grz keessie
NickyHendriks Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 ziet er leuk uit probeer misschien ook een savepunt bij het huisje te zetten dan heeft cj een prive eiland grz keessie Dit eiland is eigenlijk ingame gezet voor GTA:SAS (zie Sign) Maar het kan wel dmv cleo omdat we bij SAS toch meerdere soorten van mods gebruiken. zoals CLEO MPACK Player.DAT Maar dan weet jij dat ook
PatrickW Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Dingen voor SAS graag in het SAS topic plaatsen. Niet voor elk los onderdeel een apart showroom topic maken.
NickyHendriks Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Maar eigenlijk is dit voor SAS en voor de gewone SA. Maar ik dacht ik zeg even dat hij dat ook weet.
Timske Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Dit eiland word nog aangepast, eerst was het eiland ergens anders voor.. Maar ik ga nog de bovenkant minder plat maken en ik ga er nog een zand weg een haven en een huis bij maken en mechien nog een plek waar je op het eiland kan komen
PatrickW Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 NU wel voor SAS dus, dan graag daar verdergaan
Recommended Posts