Jump to content

CD cover voor en achterkant

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb een voor- en achterkant gemaakt voor een cdtje die ik samen met m'n zus heb gemaakt voor me vaders verjaardag.

Wat vinden jullie ervan? is ie goed gelukt?

Me vader is vandaag jarig en houdt van dance en trance nummers dus hier kan ie wel mee naar ze werk en met knallende boxen.

Hier de covers:

Voorkant:

Achterkant:

BTW: heeft iemand nog een goede download voor een leuke en meerdere soorten splatter brushes, tips e.d.

b.v.d.

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

Ik vind hem wel mooi eigenlijk, dus zou er niets meer aan doen. Behalve dan aan de achterkant: daar moeten toch aan de linker en rechterzijde smalle strookjes zitten met daarop de titel van de CD verticaal gedrukt? Want die vouw je later om zodat je aan de zijkanten ook kan lezen wat er op staat. Toch?

Geplaatst: (bewerkt)

ja precies, dat verticaal heb ik maar niet gedaan, het zat er wel maar ik heb dat ding de achterkant 4x opnieuw moeten uitprinten omdat het dan weer niet paste enzo of aan de verkeerde kant...

Het is trouwens ook een iets eerdere versie dan het origineel maar zien er hetzelfde uit.

Bedankt dat je het mooi vind, ik ben er zelf ook zeer tevreden over..

Ik zal trouwens ook wel een foto posten van als ie in het doosje zit, ik denk verderop vandaag..

Bewerkt: door joppie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...