StrongBongSmoke Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Ik vroeg me af of jullie wisten hoe je die Ramp truck moet gebruiken. Om overheen te springen? Bewerkt: 30 juli 2008 door KronicSmoker187 Reageren
Wienish Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik vroeg me af of jullie wisten hoe je die Ramp truck moet gebruiken.Om overheen te springen? Ramps moet je inderdaad gebruiken om overheen te springen.. Reageren
js007 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 bedoel je nu die packer ik heb eral zien rondrijden met een ramp en ook zonder maar ik denk niet dat je die kan gebruiken Reageren
Wienish Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 bedoel je nu die packer ik heb eral zien rondrijden met een ramp en ook zonder maar ik denk niet dat je die kan gebruiken Ow dat xD Nee, als je je voertuig daarop zet en wegrijd met de vrachtwagen glijd de auto eraf, en je komt er zowiezo al niet echt makkelijk op. Reageren
gtafreakje69 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 bedoel je nu die packer ik heb eral zien rondrijden met een ramp en ook zonder maar ik denk niet dat je die kan gebruiken waar rijden die packertjes zo op voorberaad bedankt Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 bedoel je nu die packer ik heb eral zien rondrijden met een ramp en ook zonder maar ik denk niet dat je die kan gebruiken waar rijden die packertjes zo op voorberaad bedankt packertjes? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik vroeg me af of jullie wisten hoe je die Ramp truck moet gebruiken.Om overheen te springen? zoals alex zei dat gaat niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.