StrongBongSmoke Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Misschien ligt het aan mij maar altijd als de Albainian jacket aan heb, en op een (NRG500 zwartwit meestal) motor, zet niko altijd de zwarte helm op. Reageren
FireFighter Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Bij mij ligt het eraan. Af en toe doet ie die zwarte helm op maar idd, hij doet vaker z'n zwarte helm op als je iets zwart's aan heb. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Bij mij ligt het eraan. Af en toe doet ie die zwarte helm op maar idd, hij doet vaker z'n zwarte helm op als je iets zwart's aan heb. dit is niet echt een ee Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Bij mij ligt het eraan. Af en toe doet ie die zwarte helm op maar idd, hij doet vaker z'n zwarte helm op als je iets zwart's aan heb. dit is niet echt een ee idd dit is meer een bug of glitch Reageren
Valto Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Bij mij ligt het eraan. Af en toe doet ie die zwarte helm op maar idd, hij doet vaker z'n zwarte helm op als je iets zwart's aan heb. dit is niet echt een ee idd dit is meer een bug of glitch Dat is het denker zeker niet xD, maarja ik kan je ook niet vertellen waar het dan wel zou moeten Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 das geen ee dat heb ik gewoon met andere kleren soms ook. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 das geen ee dat heb ik gewoon met andere kleren soms ook. dus moet eingelijk ergens anders staan Reageren
Devsio Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik heb altijd dat zwarte pak met rode stropdas. En ik draag die glimmende helm net zo vaak als die zwarte :S. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik heb altijd dat zwarte pak met rode stropdas. En ik draag die glimmende helm net zo vaak als die zwarte :S. ok mij maakt het niet uit wat ik aan heb op mijn motor rij er bijna niet mee Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Lezen jullie wel de hele topic naam? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 waar vind je die albanian jacket Reageren
Devsio Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Krijg je na een missie. Reageren
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Volgens mij is dit gewoon verschillend. Reageren
cj101 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Die krijg je na de tweede missie van gerald. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Misschien ligt het aan mij maar altijd als de Albainian jacket aan heb, en op een (NRG500 zwartwit meestal) motor, zet niko altijd de zwarte helm op. Je bedoelt vast de NRG900, en ik heb dat ook altijd. Ik draag nu de Claude outfit ( Met een zwarte jas dus. ) En bij mij zet hij ook altijd zijn zwarte helm op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.