StrongBongSmoke Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) Misschien ligt het aan mij maar altijd als de Albainian jacket aan heb, en op een (NRG500 zwartwit meestal) motor, zet niko altijd de zwarte helm op. Je bedoelt vast de NRG900, en ik heb dat ook altijd. Ik draag nu de Claude outfit ( Met een zwarte jas dus. ) En bij mij zet hij ook altijd zijn zwarte helm op hahaha je hebt helemaal gelijk, hoe ik kom ik nou bij NRG500 van SA. Bewerkt: 25 augustus 2008 door StrongBongSmoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2008 Misschien ligt het aan mij maar altijd als de Albainian jacket aan heb, en op een (NRG500 zwartwit meestal) motor, zet niko altijd de zwarte helm op. Je bedoelt vast de NRG900, en ik heb dat ook altijd. Ik draag nu de Claude outfit ( Met een zwarte jas dus. ) En bij mij zet hij ook altijd zijn zwarte helm op hahaha je hebt helemaal gelijk, hoe ik kom ik nou bij NRG500 van SA. Haha, jij was waarschijnlijk verslaafd aan snelheid in SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.