Jump to content

Stunt Jump Nr. 25


sir groenhof

Recommended Posts

kan iemand me uitleggen hoe ik die voor me kaar krijg, met foto's zou het het moojste zijn;)

Alvast bedankt !

Greetz

Welke is dat, die nummer 25?

Ik raad je altijd aan om een snelle auto te nemen, of motor..

NRG900, Banshee, Turismo..

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand me uitleggen hoe ik die voor me kaar krijg, met foto's zou het het moojste zijn;)

Alvast bedankt !

Greetz

jze moet gewoon alle stuntjumps doen het maakt niet uit in welke volgorde en gebruik een snelle auto

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand me uitleggen hoe ik die voor me kaar krijg, met foto's zou het het moojste zijn;)

Alvast bedankt !

Greetz

gebruik een comet of een infernus dat zijn wel zo een beetje de snelste wagens

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

hoi ik had een vraagje.

ik ben bezig met de stunt jumps en ik wou stunt jump 16 gaan doen, maar ik kon hem nergens vinden.

want dat is in de buurt van een pay en spray en een trap over de snelweg, ik dacht eerst dat die trap een jump was, maar dat bleek toch van niet, omdat ik er niet op kon komen met hoge snelheid.

dus nu was mijn vraag, waar die wel is. ik kan hem echt nergens vinden.

alvast bedankt groetjes guusje ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

hoi ik had een vraagje.

ik ben bezig met de stunt jumps en ik wou stunt jump 16 gaan doen, maar ik kon hem nergens vinden.

want dat is in de buurt van een pay en spray en een trap over de snelweg, ik dacht eerst dat die trap een jump was, maar dat bleek toch van niet, omdat ik er niet op kon komen met hoge snelheid.

dus nu was mijn vraag, waar die wel is. ik kan hem echt nergens vinden.

alvast bedankt groetjes guusje ^_^

Bedoel je nummer 16 op deze kaart? Diegene dus in West Algonquin (middenste eiland)? Of bedoel je een andere Jump? Zet het anders even op een kaartje.

Als je toch nummer 16 bedoelt die ik aangaf dan kan ik je dit zeggen: Hier bij moet je trappen op rijden en dan op die onafgewerkte baan in de hoogte rijden tot op de grote baan, die zich op een lagere hoogte bevindt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...